Note fondée sur 186 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juill. 2022 sur Expedia
Personnel très accueillant et à l'écoute des demandes du client. Nouveau propriétaire, hotel en rénovation pour le mieux. Bien tenu.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 oct. 2021 sur Hotels
Great bang for your bucks! The motel seems modern and owner is friendly!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 nov. 2021 par manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us from the staff at Fraser inn have a great day see you next time
4 sur 5
par un voyageur de Montréal

Publié le 12 août 2020 sur Expedia
Quartier peu recommandable, coin pas très propre, mais établissement très correct
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2020 par manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for the feedback have a great day
4 sur 5
par un voyageur

Pretty decent, got what I paid for.

Publié le 15 sept. 2023 sur Hotels
Staff was helpful, rooms were certainly worn but not filthy.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 mai 2023 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 mai 2023 sur Hotels
O local precisa de uma reforma. Mas tem uma boa cama é bom atendimento.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mai 2023 sur Expedia
The room stank really bad, the AC unit sounded like a semi driving through the room & when checking I told the 2 guys at the front desk I wanted to check out at 4:30-5am & they said no problem, just call front desk for damage deposit refund. Nobody answered the call when trying to check out at 4:35am, didn’t get checked out until 6am. Put me way behind schedule
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mai 2023 sur Expedia
Felt unsafe walking there. Very run down building, furniture. Needs a complete overhaul. Ice layer which was of a dark colour, was built up in fridge. The people, however, were polite and helpful.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 mai 2023 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 avr. 2023 sur Expedia
Half smoked ciggerate in the sink so cleaning wasnt a priority. Staff lied about airport shuttle so had to pay for taxi. Staff was not around to check out at 830. Even the hot and cold water taps were on backwards. Tub hot water didnt work. I understand at that price you get what you pay for but come on.