Note fondée sur 747 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 28 avr. 2024 sur Expedia
Merci pour le service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2024 par GSM-Hiya.M, Gestion de l’hôtel
Cher Martin, Merci de nous avoir laissé un commentaire. Nous sommes heureux que vous ayez eu une excellente expérience. Au plaisir de vous revoir ! GSM-Hiya.M
par un voyageur
Publié le 24 avr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2024 par GSM-Hiya.M, Gestion de l’hôtel
Hello Miguel, thank you for your glowing 5-star review! Your feedback means a lot to us, and we are thrilled to hear that you had such a positive experience. We truly appreciate your support and look forward to welcoming you again! GSM-Hiya.M
par un voyageur
Publié le 10 juill. 2023 sur Expedia
Bon restaurant pour le souper et un autre pour le déjeuner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2023 par GSA, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind words. We hope to serve you again.
par Benoit
Publié le 8 août 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2017
Thank you for giving us your feedback. We hope to see you return to our hotel in the future.
par Stephanie
Publié le 4 juill. 2016 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
thanks
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par GSM-Hiya.M, Gestion de l’hôtel
Dear Jeza, thank you for your feedback. We appreciate your rating and would love to learn more about your experience at Sandman Hotel & Suites Prince George. Your insights are valuable to us as we strive to improve our services.
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par GSM - Hiya M, Gestion de l’hôtel
Thank you, Carla, for your 5-star rating! We appreciate your support, even without a comment. If you have any specific feedback or thoughts to share in the future, we’d love to hear from you.
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par GMS - Hiya M, Gestion de l’hôtel
Thank you, Laurette, for your perfect rating! We appreciate your support and look forward to serving you again. Your satisfaction is our priority, and we're here to help with anything you need.
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Paying for what you get
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par FOM - Manisha V, Gestion de l’hôtel
We regret to hear that your experience did not meet expectations. Your feedback is valuable, and we take it seriously as we strive to improve our services. Please reach out so we can address your concerns directly.
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Staff was great. Rooms were pretty good. Pool is not heated but overall was a decent stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par GSM - Hiya M, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, Jeremy! We're glad to hear you found our staff great and enjoyed your stay in our pretty good rooms. We appreciate your comments about the pool and will consider them for future improvements. We hope to welcome you back soon!