Note fondée sur 955 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 20 avr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mai 2024 par Guest Services , Gestion de l’hôtel
Extremely grateful for your positive feedback, Caroline :) Hope to see you soon again....
par un voyageur
Publié le 10 avr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 avr. 2024 par Guest Services , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Sincere apologies for not providing the best service during your stay with us, Hope you will give us another chance and we get to serve you better.
par un voyageur
Publié le 16 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2023 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you Mohamed for leaving us a positive review. We really appreciate your feedback and are glad to know that you liked our service. We would like to welcome you again and give better experience.
par un voyageur
Publié le 12 nov. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 nov. 2022 par Divya, Gestion de l’hôtel
Thank you Patrick for staying with us.Looking forward to welcoming you again.
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2022 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Dear Daniel, Thank you so much for your feedback. Looking forward to welcoming you back to create an even better experience. Please spare us a moment and let us know what we did best to make your stay excellent.
par un voyageur
Publié le 29 août 2022 sur Expedia
État général laisse à désirer
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2022 par Réception, Gestion de l’hôtel
Chère Francine, veuillez accepter nos excuses les plus sincères pour la gêne occasionnée. Au plaisir de vous accueillir à nouveau pour créer une expérience encore meilleure.
par un voyageur
Publié le 7 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2022 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Dear Denis, Greetings of the day! Thank you so much for your feedback. Looking forward to welcoming you back to create an even better experience.
par un voyageur
Publié le 19 mars 2022 sur Expedia
Propreté des lieux laisse a désiré. Pas de déjeuner mais plutôt un croissant avec banane TOUTE la semaine! Inadmissible
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2022 par AJ, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your thoughts on your stay! I'm delighted we were able to accommodate you in a room. Also, thank you for your compliments on the breakfast. We are constantly working to improve the variety and quality of the food we provide. Thank you for choosing the Travelodge Prince George for your business trip. We hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Expedia
It would be nice if there was more selection at breakfast. Boiled eggs, fruit salad, bacon/sausaged
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par GS, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback and apologize for the inconvenience you experienced during your stay. We're committed to improving our services and will address these issues promptly to ensure a more comfortable experience for our guests. Thank you for bringing these matters to our attention.
par un voyageur
Road trip
Publié le 9 août 2024 sur HotelsThe hotel looks very run down from the outside and the lobby, but the room was unexpectedly very nice. Great bathroom and large shower! The breakfast wasn’t that great, but better than nothing.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par GS, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback and apologize for the inconvenience you experienced during your stay. We're committed to improving our services and will address these issues promptly to ensure a more comfortable experience for our guests. Thank you for bringing these matters to our attention.