Note fondée sur 792 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Les chambres ne sont pas rénovées, les meubles sont usés, mais les lits sont tout de même confortables. Que dire de la salle de bain, des morceaux de plafond se trouvaient dans le fond du bain. Ne correspond pas du tout aux quatre étoiles données par Expedia.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par FOM, Gestion de l’hôtel
Dear Lyna,Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize for the issues you encountered during your stay, particularly with the condition of the room and bathroom. Your experience is not reflective of the standards we strive to maintain, and we will address these concerns immediately.We appreciate your input and will work diligently to improve.Best regards,
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Chambre nécessitant rénovations
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Fom , Gestion de l’hôtel
Dear Stephanie, We appreciate you taking the time to share your experience with us. We are constantly working on improving our service and amenities. We wish you safe travels, Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2024 par FOM, Gestion de l’hôtel
Dear Julie,Thank you for the 5 star review.We hope your travels will bring you back soon,Happy Travels,Sherna
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 avr. 2019 sur Expedia
Personnel très courtois, ils ont répondu rapidement et positivement à nos demandes spéciales. Le fameux biscuit chaud à notre arrivée est toujours agréable. Le service au restaurant en soirée pourrait être amélioré... plus d’attention et de conseils sur le menu aurait été appréciés.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 avr. 2019 par FOM, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We appreciate your kind comments regarding our service. We are thrilled you enjoyed our DoubleTree cookie. Your comments will help us in improving our overall service . Happy Travels, Sherna
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2018 par FOM, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your kind review. We hope your travels will bring you back to the Princeton. Yours in hospitality, Sherna
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2018 par FOM, Gestion de l’hôtel
Dear Annie, Thank you for being our guest. We look forward to welcoming you back in the near future. Happy Travels, Sherna
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par FOM, Gestion de l’hôtel
Dear Michael,Thank you for staying with us and for sharing your feedback. We're pleased to hear you enjoyed your time with us. Your feedback is valuable and will help us improve even further.We hope to welcome you back soon for an even better experience!Happy Travels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
The staff at this hotel were inconsistent! Today one staff member tell you one thing.. tomorrow another one say something different.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par FOM, Gestion de l’hôtel
Dear Audrey,Thank you for your feedback. We apologize for the inconsistency you experienced and are addressing it with our team to ensure clearer communication moving forward. We appreciate your understanding and hope to provide a more consistent experience on your next visit.Warm Regards,Sherna
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
The customer service was amazing. The location was great. The rooms were really nice and clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par FOM, Gestion de l’hôtel
Dear Jhonelle,Thank you so much for your wonderful review! We're thrilled to hear that you enjoyed our customer service, location, and clean rooms. Your feedback means a lot to us, and we hope to welcome you back soon!Regards,Sherna
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par FOM, Gestion de l’hôtel
Dear Sascha,Thank you so much for your perfect 10/10 rating! We're thrilled to hear that you had a wonderful stay with us. Your kind words mean a lot to our team, and we look forward to welcoming you back soon.Regards,Sherna