Note fondée sur 788 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
98 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
The star and property was great when I had to change the booking date I guess the cancellation didn’t allow the new booking to process at the counter
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
It was a very clean hotel and perfect for my 96 year old father and I. We were in town visiting his best friend who is 90.
5 sur 5
par un voyageur de COLUMBIA STATION

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 sept. 2024
5 sur 5
par un voyageur de COLUMBIA STATION

Publié le 7 sept. 2024
Noah and Heather were great in accommodating our stay. We had a terrible experience at Days Inn, which was a substandard motel with no guests. Noah and Heather understood our dilemma and provided excellent service. I wish I could say the same about Travelocity.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
We have stayed at this Hampton Inn several times. Always happy.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
We have stayed at this Hampton Inn several times. Always wonderful.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
Tub was dirty. One of two elevators down.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 sept. 2024 sur Hotels