Note fondée sur 3 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
4,0 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Better than my first impression

Publié le 19 mai 2023 sur Hotels
The Hotel is attached to gas station and convenience store . Which may not look best but is pretty convenient. The Hotel and room was very Clean. NO bugs which was great. The staff was very pleasant. The breakfast was nice and fresh but do not expect what you would find in a Holiday Inn. Bathroom was clean but only had 1 type of shampoo, so did suggest to them to have body wash and then shampoo with dispenser which they were keen to idea. So I rated hotel on friendliness, cleanliness and above all no bugs. so was a good stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2023 par Avdi Avdiu, Gestion de l’hôtel
Thank youWELCOMEStaf Hotel Rio
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2022 sur Expedia
Ich wurde zuerst nicht zugelassen reinzukommen mit der Begründung, dass Hotel Rio keine Onlinereservierungen entgegennimmt. Dann beim Verlassen des Hotels musste ich wieder 40.00 € zahlen. Damit habe ich doppelt bezahlt.