Note fondée sur 4 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Frankfort
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
The room was spacious, and we got a room with 3 windows (each one facing different directions). Housekeeping was really good (when asking to clean it we would return to a sparkling room). Only thing that was not exactly bad, but more disappointing, was not having much variety in breakfast.
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Better than my first impression
Publié le 19 mai 2023 sur HotelsThe Hotel is attached to gas station and convenience store . Which may not look best but is pretty convenient. The Hotel and room was very Clean. NO bugs which was great.
The staff was very pleasant. The breakfast was nice and fresh but do not expect what you would find in a Holiday Inn. Bathroom was clean but only had 1 type of shampoo, so did suggest to them to have body wash and then shampoo with dispenser which they were keen to idea. So I rated hotel on friendliness, cleanliness and above all no bugs. so was a good stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2023 par Avdi Avdiu, Gestion de l’hôtel
Thank youWELCOMEStaf Hotel Rio
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2022 sur Expedia
Ich wurde zuerst nicht zugelassen reinzukommen mit der Begründung, dass Hotel Rio keine Onlinereservierungen entgegennimmt.
Dann beim Verlassen des Hotels musste ich wieder 40.00 € zahlen. Damit habe ich doppelt bezahlt.