Note fondée sur 914 évaluations de clients

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3,0 sur 5
82 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 sept. 2023 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2022 sur Expedia
C’était horrible. La senteur et ensuite la saleté des corridor. C’est un hôtel remplis de travailleur et des gens qui vivent long term. Ça parle fort le soir. Il n’a pas de réception ou de sécurité durant le nuit. A ÉVITER.
1 sur 5
par un voyageur

Horrible!

Publié le 27 juin 2022 sur Hotels
Horrible hôtel! On entend autant l’autoroute que les voisins, pas de serviette à main, de papiers mouchoir, ni de séchoir à cheveux. Ne devrait pas s’appeler un hôtel!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juill. 2022 par Astrid -Guest Engagement Team - WoodSpring Suites, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and comments, Luci. We are terribly sorry that your stay did not satisfy your expectations, and that we may have fallen short in delivering an exceptional experience. Thank you for allowing us to host you and we wish you all the best in your future travels.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2019 par Nationwide Hotel Management Company, LLC , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and for this great rating!
4 sur 5
par un voyageur de Montreal, QC

Publié le 13 août 2018 sur Expedia
J’aurais aimer savoir que pour les serviettes et le ménage de la chambre, il y avait un frais supplémentaire et combien pour ces services.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2018 par Julia, Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Merci de partager vos commentaires. Comme vous l’avez noté, nous gardons les choses simples et nos tarifs abordables, les clients ne payant que pour les équipements qu’ils veulent utiliser (comme le ménage quotidien, les changements de linge et les heures de réception limitées). Ce serait un peu choquant si vous ne vous attendiez pas à cela et nous sommes désolés de vous avoir déçu.
4 sur 5
par un voyageur de Canada

très bruyant près de l'autoroute. serviette sale.

Publié le 11 juill. 2018 sur Expedia
hôtel neuf sans cuisine équippée. j'ai pourtant payé pour.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juill. 2018 par Julia, Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Merci pour la bonne note. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié l'hébergement abordable, en particulier les installations de cuisine. Nous sommes désolés que les équipements n'étaient pas tout à fait à votre goût, mais offrant seulement ce que les clients choisissent de payer nous aide à garder nos tarifs abordables. Nous sommes heureux que votre séjour dans l'ensemble ait été agréable et nous sommes impatients de vous accueillir de nouveau.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 déc. 2024
We spent one night here on a quick trip to visit family in Providence. The bed was comfy and the heat/ventilation system worked great (important on a cold winter weekend!). There was some hair on the vanity in the bathroom, but the rest of the unit seemed clean. We were provided with only one bath towel. There was no number provided to call the desk, so I went down to request another towel. It never arrived so we just had to share the one and use the hand towels. My biggest issue is that even though ESA touts their studios with a kitchen, there are no dishes or anything else provided! They have to be requested, something not mentioned in their elaborate online promotion of the hotel. No flatware, cups, plates, nothing. We drank out of our water bottles all weekend! I requested a coffeemaker Saturday afternoon which also never arrived. It's a shame that ESA is so obviously skimping on the basics that any traveler would expect at a hotel. They have a good business model and they're an economical option. I willl hesitate to stay at one again knowing that they over-promise and under-deliver on hospitality. It wouldn't cost them that much to correct the deficiencies, and possibly get more repeat business.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 déc. 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Valorie K, Thank you for sharing your feedback. We are pleased to hear that you found the bed comfortable and the heating system effective during your stay. However, we sincerely apologize for the housekeeping and communication issues you experienced. We understand your frustration regarding the lack of kitchen items and the delayed towel request. Your comments will be shared with our team to improve service in the future. We hope for the opportunity to welcome you again.Sincerely,Hotel Management
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2024 sur Expedia
Good location and nice staff, but a lack up upkeep on the property. I stayed in two rooms over my stay. One smelled heavily of cigarettes (even though the hotel is ostensibly non-smoking) and the other room had a used condom on the floor. These aspects were off-putting, but otherwise the stay was good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Andy,Thank you for your feedback regarding your recent stay. We sincerely apologize for the cleanliness issues and unpleasant odors you encountered in your rooms. This does not reflect our standards, and we appreciate you bringing it to our attention. We will investigate these matters to ensure our property is well-maintained and meets the expectations of all our guests. Your kind words about our staff and location are appreciated, and we hope you will give us another chance to provide you with a more enjoyable experience in the future.Sincerely,Hotel Management
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2024 sur Expedia
Didn't get to stay at the property as they decide to cancel our booking at the last minute. They didn't consider it necessary to inform us just informed Expedia instead. Also expedia decided to send an email the night before the booking, strangely the booking still showed active on the app after cancelation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Samia,Thank you for sharing your experience, and we sincerely apologize for the inconvenience caused by the last-minute cancellation of your booking. It is unacceptable that you were not informed directly, and we understand how frustrating this situation must have been for you. We appreciate your feedback as it helps us improve our communication and booking processes. We are committed to providing our guests a seamless experience and will address this matter with our team to prevent similar occurrences. We hope you will consider staying with us again, as we would love the opportunity to provide you with a much more positive experience.Sincerely,Hotel Management
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 oct. 2024 sur Hotels