Note fondée sur 917 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 1 févr. 2019 sur Expedia
Le stationnement payant ne fonctionne pas et il est impossible d l’avoir un kart pour transporter ses valises en le faisant seul. Vous devez payer un valet.
Le reste ça va.
par un voyageur
Publié le 1 févr. 2019 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 23 déc. 2018 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 5 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Hilton Providence, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review Ken. We appreciate your business and hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Very good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Hilton Providence, Gestion de l’hôtel
Great review Samira! Thank you for sharing.
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Hilton Providence, Gestion de l’hôtel
We appreciate your business and thank you for your great feedback Jinghua.
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Will be staying here again in the future!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Hilton Providence, Gestion de l’hôtel
Thank you for the positive feedback Robert. We appreciate your review and look forward to welcoming you back again in the future.
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Hilton Providence, Gestion de l’hôtel
We're sorry to see you were disappointed Vicky. Please feel free to share any details on how we could have improved your experience.
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Hotel wasn’t the best. They made me pay for parking when some nights their access cards to the garage was not functioning at all and access to the room was not working so I had to keep going back to remedy the issue very inconveniencing. The air/heat in my room wasn’t not functioning and generally I would let this good but wasn’t a good experience. I stayed at other Hilton locations so it might just be this one. Some of their in-house support staff are rude . Don’t think I’ll return here or recommend this for future use of conference events if they do that. 4/10
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Hilton Providence, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback Malik. We are disappointed to hear that we fell short of your expectations. We appreciate the comments and will share with the team so we can better meet the needs of future guests.
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Hilton Providence, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience. We are sorry to see that the hotel did not meet your expectations. Please feel free to share any additional information that may better assist us with your next stay.