Note fondée sur 482 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 21 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mai 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Your comments are appreciated! It's fantastic to hear we met your expectations. Let us know how we can make your next visit even better.
par un voyageur
Publié le 12 mai 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2023 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Hi Kim, Thank You for your awesome ratings.We are delighted to know that you enjoyed your stay here with us. Hope to see you again in the near future.Thank You for choosing La Vista Azul
par un voyageur
Publié le 3 mai 2023 sur Expedia
Grand studio avec plusieurs commodités.
Grande terrasse.
Proximité des restaurants, de la plage et du Smith's Reef
Grandes piscines pour nager
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mai 2023 par front desk, Gestion de l’hôtel
Thabk you so much Carole for your amazing review!.we look forward to hopefully having you again.
par un voyageur
Publié le 29 avr. 2023 sur Expedia
Nous y avons passé une semaine! Unité niveau plancher, très pratique pour aller à la piscine! L’unité manquait d’accessoires de cuisine et les oreillers étaient vraiment inconfortables. La situation a été rétablie très vite! La vue sur l’océan est magnifique!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2023 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank You for your awesome feedback.We are delighted to know that you enjoyed your stay here with us. Hope to see you again in the near future.Thank You for choosing La Vista Azul.
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Expedia
The hotel was great, no complaint
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Ashley, thank you for your lovely review! We’re so pleased to hear that you had a great stay with us. We look forward to seeing you again in the future.
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Staffing was very pleasant. How ever the additional roll out bed that was needed was less than satisfactory also very uncomfortable. It was a lawn chair. This needs to be updated to the proper roll out bed I was charged for. I ended up sleeping in a chair. This is my only complaint.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Hi Andre, thank you for the wonderful 5-star review! We’re glad you had a positive experience with our staff. We apologize for the inconvenience caused by the roll-out bed and are in the process of reviewing them for replacement. Your comfort is important to us, and we appreciate your input. Wishing you the very best in your travels.
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for the excellent 4-star rating, Dorit! We’re delighted you had a positive experience with us. We hope to have the pleasure of welcoming you back on your future travels.
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par front desk, Gestion de l’hôtel
Thanks, Nicole. We appreciate your feedback. We noted you didn’t show up; if you have any concerns or suggestions for future visits, please feel free to reach out.
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Not
Worth it here
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you, Lindsay, we appreciate your feedback. We understand you had some issues with your toilet. Our housekeeping team responded promptly to clean the bathroom and repair the toilet by midday. Unfortunately, we couldn't offer a room change due to full occupancy, however, we covered your taxi fare and provided alternative bathroom options. Thank you for your understanding, and safe travels.
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par front desk, Gestion de l’hôtel
We’re grateful for the excellent rating Alberto! An 8 out of 10 means a lot to us, and we look forward to welcoming you back soon!