Note fondée sur 3 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,5 Propreté de la chambre
3,0 Service et personnel
2,5 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 6 févr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Horrible Experience Of Staying at Lagoon Sarovor
Publié le 30 sept. 2023 sur HotelsHorrible, First the when you set the location of the hotel from the hotels.com
app , the hotel is not there. It is 10 KM from the location showing from your app.
Untrained unprofessional staffs
Lack of choices of foods and drinks
Flies over food spread in Breakfast, less of people to serve, empty food trays for breakfast, no one was there to refill
Over Horrible Hotel, you should stop booking it, sheer loose of money, not worth be paid more than INR 1000
par un voyageur de Reston
Publié le 13 mai 2023 sur Expedia