Red Mangrove Divers Lodge

Hébergement 3.5 étoiles
Établissement à pavillons 3,5 étoiles est tout indiqué pour découvrir Puerto Ayora

Choisissez des dates pour afficher les prix

Les mois affichés sont January 2025 et February 2025.
janvier 2025
février 2025

Galerie de photos de l’hébergement Red Mangrove Divers Lodge

Façade de l’hébergement  – soirée/nuit
Façade de l’hébergement
Chambre Standard double | Coffre-fort, lit d’appoint (supplément), accès au Wi-Fi (inclus)
Extérieur
Buffet

Avis

6,6 sur 10 – 

Commodités populaires

  • Bar
  • Service aux chambres
  • Déjeuner compris
  • Réception ouverte 24 heures
  • Climatisation
  • Wi-Fi gratuit

Explorez la région

Map
AV CUCUVE Y FLOREANA,, PUERTO AYORA, SCT, 200350
  • Academy Bay
    1 min à pied
  • Fishing Piers
    4 min à pied
  • Almar Lounge & Grill Bar
    1 min à pied
  • Isla Baltra (GPS-Seymour)
    81 min en voiture

Options de chambre

Chambre Standard double

  • 15 m²
  • Vue sur la ville
  • 3 personnes
  • 1 grand lit

Hébergements similaires

À propos du quartier

Puerto Ayora

Au cœur de Puerto Ayora.À 5 minutes de marche de établissement à pavillons à Puerto Ayora, vous trouverez Parc national des Galápagos et Academy Bay. Fishing Piers et Charles Darwin Research Station (station de recherche biologique) se trouvent également à moins de 1 km.

À proximité

  • Academy Bay - 1 min à pied
  • Fishing Piers - 4 min à pied
  • Charles Darwin Research Station (station de recherche biologique) - 7 min à pied
  • Jetée Malecón - 12 min à pied
  • Las Ninfas Lagoon - 13 min à pied

Transport

  • Isla Baltra (GPS-Seymour) : à 81 min en voiture

Restaurants

  • ‪Almar Lounge & Grill Bar - ‬1 min à pied
  • ‪El Muelle De Darwin - ‬3 min à pied
  • ‪TJ Restaurant - ‬8 min à pied
  • ‪Golden Prague Galapagos - ‬6 min à pied
  • ‪Il Giardino - ‬5 min à pied

À propos de cet hébergement

Red Mangrove Divers Lodge

Établissement à pavillons 3,5 étoiles est tout indiqué pour découvrir Puerto Ayora
You can enjoy a drink at the bar/lounge. Free breakfast is available daily. WiFi is available in public spaces for a fee.

Red Mangrove Divers Lodge also features tour/ticket assistance and room service (during limited hours). An airport shuttle (available on request) is available for a fee.

  • 1 building
  • 5 guestrooms or units
  • 2 levels
  • Built in 2015
  • Buffet breakfast (free)
  • Front desk (24 hours)
  • Tour and ticket information
  • Bar or lounge
Red Mangrove Divers Lodge possède 5 climatisées dotées de : coffre-fort et séchoir à cheveux. Téléviseur avec chaînes par câble.

La salle de bain comprend : douche. Cet établissement à pavillons à Puerto Ayora offre gratuitement un accès à Internet sans fil.

Commodités de l’hébergement

Internet

  • Disponible dans toutes les chambres : Wi-Fi gratuit
  • Disponible dans certaines aires communes : Wi-Fi (9,99 USD par jour)

Stationnement et transport

  • Service de navette aéroportuaire aller-retour (supplément) offert sur demande

Repas et boissons

  • Buffet déjeuner gratuit offert chaque jour de 7 h à 9 h
  • Un bar-salon

Accessibilité

  • Aucun ascenseur

Commodités de la chambre

Divertissement

  • Téléviseur avec chaînes par câble

Chambre

  • Lit d’appoint (supplément)

Salle de bain

  • Douche
  • Salle de bain privée
  • Séchoir à cheveux

Repas et boissons

  • Service aux chambres restreint

Autres

  • Climatisation
  • Coffre-fort

Politiques

Arrivée

Arrivée de midi à minuit
Âge minimal pour l’enregistrement : 18 ans

Départ

L’heure limite de départ est 11 h.

Instructions spéciales pour l’enregistrement

Cet hébergement assure le transport de ses clients depuis l’aéroport (un supplément peut être exigé). Pour organiser le transport, les clients doivent communiquer avec l’hébergement (72 heures avant l’arrivée) en utilisant les coordonnées fournies dans la confirmation de réservation.
Le personnel de la réception accueillera les clients sur place.

Méthodes d’accès

Portier

Animaux de compagnie

  • Red Mangrove Divers Lodge n’accepte pas les animaux de compagnie ni les animaux d’assistance.

Enfants et lits supplémentaires

  • Children are welcome.
  • Kids stay free! Children 2 years old and younger stay free when using existing bedding.
  • Rollaway/extra beds are available.

Types de paiement

Renseignements importants

Frais

Les clients devront payer les frais suivants à l’établissement :

  • Taxe sur la valeur ajoutée (15 %). Les voyageurs ne résidant pas en Équateur qui présentent un passeport et un visa de tourisme valides peuvent bénéficier d’un remboursement de la taxe. Ces derniers ne sont toutefois pas tenus de payer cette taxe sur les réservations de forfaits.

Nous avons indiqué tous les frais dont l’hébergement nous a fait part.

Extras en option

Les frais et les dépôts indiqués ci-dessous seront facturés au moment de l’octroi du service, de l’arrivée ou du départ.

  • Internet sans fil dans les aires communes : 9.99 USD par jour. Les tarifs peuvent varier.
  • Service de navette aéroportuaire : 50 USD par véhicule (aller-retour)
  • Les lits d'appoint sont fournis moyennant certains frais

Cette liste n’est peut-être pas complète. Les montants des frais et des dépôts peuvent changer et pourraient ne pas comprendre les taxes.

À savoir

Des frais par personne supplémentaire peuvent s’appliquer et varient selon les politiques de l’établissement.
Une pièce d’identité avec photo émise par le gouvernement et un dépôt en espèces, une carte de crédit ou une carte de débit pour couvrir les frais accessoires peuvent être requis à l’arrivée.
Les demandes spéciales sont sujettes à la disponibilité au moment de l’enregistrement et peuvent entraîner des frais supplémentaires. Les demandes spéciales ne peuvent pas être garanties.
Cet hébergement accepte les cartes de crédit.
Veuillez noter que les normes culturelles et les politiques relatives aux clients peuvent être différentes selon le pays et l'établissement. Les politiques énoncées sont définies par l'établissement.
Les clients supplémentaires peuvent faire l'objet de suppléments, conformément à la politique de l'établissement.
Une pièce d’identité avec photo émise par le gouvernement et un dépôt en espèces, une carte de crédit ou une carte de débit pour couvrir les frais accessoires peuvent être requis à l’arrivée.
Les demandes spéciales dépendent de la disponibilité au moment de l’enregistrement. Elle ne peuvent être garanties et peuvent occasionner des frais supplémentaires.
    Cet hébergement est géré par un(e) hôte professionnel(le). L’offre d’hébergement est associée à des fins commerciales, professionnelles ou d’entreprise. Cet établissement accepte la carte Visa, la carte Mastercard et la carte Diners Club.

À noter

  • Les enfants de 2 ans et moins séjournent gratuitement dans la même chambre que leur parent ou tuteur s’ils utilisent les lits en place.
  • Seuls les clients enregistrés sont autorisés dans les chambres.
  • Les animaux de compagnie et les animaux d’assistance ne sont pas autorisés sur place.

Hébergement également appelé

Red Mangrove Santa Cruz Divers Lodge Puerto Ayora
Red Mangrove Santa Cruz Divers Puerto Ayora
Red Mangrove Divers Lodge All Inclusive Adventure Puerto Ayora
Red Mangrove Divers Lodge All Inclusive Adventure
Red Mangrove Divers All Inclusive Adventure Puerto Ayora
Red Mangrove Divers All Inclusive Adventure
Red Mangrove Divers
Red Mangrove Divers Lodge Lodge
Red Mangrove Divers Lodge PUERTO AYORA
Red Mangrove Divers Lodge Lodge PUERTO AYORA

Avis pour Red Mangrove Divers Lodge

Avis

6,6
Note de 10 – Excellent, d’après 5 avis sur 34." "
Note de 8 – Bien, d’après 9 avis sur 34." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 11 avis sur 34." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 6 avis sur 34." "
Note de 2 – Terrible, d’après 3 avis sur 34." "

7,4/10

Propreté

6,4/10

Service et personnel

6,6/10

État et installations de l’hébergement

Avis

10/10 – Excellent

Jesus Fdo, Durango

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Para vivir una experiencia única
El hotel es una excelente base para explorar no solo la isla de Santa Cruz, sino las islas vecinas. Tiene la ventaja de que se puede intercambiar noches con el Red Mangrove en Isabela, lo que facilita la movilidad. Un grupo de lobos marinos e incontables iguanas, tomaron parte del área para tomar el sol y del restaurante exterior, como su sitio de "asoleadero", lo que ofrece el plus de convivir MUY DE CERCA con estos increíbles animales; experiencia única e irrepetible en la vida. MUY RECOMENDABLE para quien pretenda explorar las Galapagos

8/10 – Bien

Esteban J, Buenos Aires

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hermoso hotel
La habitación que nos asignaron era espectacular!Era amplia y preciosa! El desayuno en el otro hotel era de primera, en un lugar de paraíso, veíamos desde el comedor a los lobos marinos con los bebés. La zona está alejada del centro pero es muy segura y tranquila. La comunicación con el hotel era un poco complicada porque el hotel está a tres cuadras y el telefono no andaba bien.Sin embargo, el personal tenía una muy buena actitud de servicio y de solucionar todo. Por suerte había leído comentarios y sabía que hay que hacer el check in en el otro hotel y arreglamos directamente con el taxista de ir para allá.

10/10 – Excellent

M

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Perfect location
Very Nice hotel. Checkin and breakfast are at the other red mangrove hotel, which is only a five minute walk. Great luxurious breakfast. Very big rooms with a nice patio!

8/10 – Bien

flor, argentina

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
El hotel muy lindo, mas lindo es el salon principal del de la isla santa cruz, pero la habitacion es mas Linda y nueva la de isabella. La atencion muy buena!

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
No es lo que esperaba
Cama estrecha, sin lugar para acceder a ella en uno de sus laterales. No tiene veladores para tener luz cerca a la hora de descansar, y hay que apagar la luz principal y luego llegar a la cama a oscuras. Tiene una especie de cocina como si fuera un apart, pero no tiene utensilios, heladera, cocina, ni nada. Tiene demasiados niveles, siendo muy complicado el acceso para personas con movilidad reducida. Se accede a la habitación por una escalera compleja, en la misma existen tres desniveles más. Mucha oscuridad y olor a humedad.

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Do not stay here
- Horrible location - Rooms are far away from lobby (they will call a cab for you when you check in, but to check out, you have to call a cab on your own or drag your bag 10 minutes to the lobby. - Internet signal depends on your room. I couldn't get any signal in my room, even though they said the signal would be strong. You have to pay to use, btw.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Overall experience was positive. The room was clean and staff was friendly and helpful. I paid more but it was nice to have someone meet me at the airport and guide me through the transportation through Santa Cruz.

6/10 – Acceptable

T, New Mexico

Points forts : Propreté, confort de la chambre
Points faibles : Service et personnel
Interesting Hotel But Not Worth A Second Stay
Interesting experience. How many times do you stay in a Mangrove swamp? Waiters in the restaurant were inattentive and unresponsive. Sushi was not good. Hotel reception was pleasant; however, getting a partial refund for airport transportation was difficult and at one point the desk clerk got unpleasant. Don't think they ever refunded the WiFi(which didn't work) access fee. Still haven't received a copy of the itemized bill I requested (they promised a copy via email).

6/10 – Acceptable

Eva, California

Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel
Nice hotel but lacking personality
The booking of this hotel was suppose to include free internet connection, however the hotel did not honer this and said Expedia was wrong. I was charged for the service. The staff, including waiters at the hotel were not attentive to their guest and were walking around like robots. The food was okay. The room was located away from the main hotel, there were no phones in the room and the phone that was suppose to be used for emergency or to contact the main hotel did not work. The staff (appeared to be in their 20s) running this hotel did not have a leader to guide them or so it seemed. The plus is the beautiful view from the restaurant and the facility was clean.

2/10 – Terrible

In, Macau

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Very bad hotel
The rooms is dirty. In the toilet, the flush can not stop, keep leaking water. So much dust on the fan. The air is not only noisy , it turned off by itself midnight. Overall speaking, terrible hotel. There is no staff in the lodge.

8/10 – Bien

John, Toronto

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great stay at Puerto Ayora!
Everything was great except for the additional cost to get wifi connection at the resort! Even cheaper hotels at the area provided some sort of wifi connection.

6/10 – Acceptable

marco, Curitiba

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Sem manutenção
O local é lindo mas está muito desgastado e mal cuidado!

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
部屋は良いが別館ということで不便あり
部屋自体は良かったのですが、同ホテルはレッドマングローブホテルの別館との位置づけのようで、本館から徒歩3-5分程度歩く必要があります。そのためチェックイン、チェックアウト及び朝食をとるために毎度本館まで歩く必要があり不便を感じました。場所は中心部のはずれにあるものの、ダーウィン研究所までは近く、しかも無料のレンタルサイクルもあり役にたちました。

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Service et personnel
Nice accomodations. Poor service.
The hotel on the waterfront is very nice. We were greeted by sea lions and marine iguanas on the hotel deck. Great feature. We were disappointed that the hotel advertized as if our room were on the waterfront, but then were put up in the Divers Lodge, which is a few blocks away from the water. The hotel staff does not appear to have the phone numbers of a taxi company or individual taxis, so getting a taxi was a difficult endeavor. On our last day, we needed an early morning taxi. The evening staff assured us they would have one for us at the appointed time, but the morning staff knew nothing of it. The morning reception staff sent the guard to get us a taxi. I had to personally remind the guard three times as he was flirting with the reception girl and didn't want to be bothered by our urgent request. With still no taxi in site, my wife and I had to heft our gear all the way to the dock on foot. A big fail for customer service. Also, the hotel offers no bottled water, which is standard for all hotels and restaurants throughout the Galapagos and Ecuador. The restaurant prices were so high we didn't bother to eat at the hotel. I'd say the restaurant offerings and prices are not practical for the area. The reception staff assured us that our rooms were safe, but the maid left the door wide open with her keys in our door and the compound door wide open. Any one could have entered our room from the street or hotel during cleaning time.

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points faibles : Service et personnel
Value for money paid
Good value for money. Basic but reasonable. Clean, neat and tidy. However there are no staff to be found anywhere. Breakfast is served in the main hotel which is a short walk away.

6/10 – Acceptable

Marisol, Quito, Ecuador

Points faibles : Service et personnel
Comfortable but...
The hotel is 3 blocks away from the principal hotel and you have to walk to take breakfast and to make the check in. If you need anything you have to call for somebody on the other hotel. The food is good and the room is clean but the staff is not to pending on the guests and neither helpful.

2/10 – Terrible

amar, los angeles

Points forts : Confort de la chambre
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Very poor hotel poor service like a shack bugs included

6/10 – Acceptable

Ron, Oakton,Va

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Confort de la chambre
Comfortable hotel with minimal ammenties
The hotel was clean and comfortable but low on amenities. The speed of the Internet connection was frustrating ... It needs to be upgraded !

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, confort de la chambre
Points faibles : Service et personnel
I cannot understand previous reviews
The whole point of coming here is the view, the room, restaurant and tours. The room was fine. The place for the view was the restaurant and verandah. The verandah furniture were full of sea lions and the floor full of the biggest piles of excrement you have ever seen. The seals then move through it and climb on the furniture again. We were told that two thirds of the menu was unavailable and we could not get service without going to the kitchen and asking... This over a couple of days.

8/10 – Bien

Paul, New York

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Hotel did not have our Reservation
Hotel did not have our Hotels.com reservation! They had no idea we were coming. With luck of the low season they had a room available. Took hotels.com till our check out day to confirm payment and the reservation with the hotel. Hotel was good, well located, included free use of bicycles for the duration of stay which is very usfull there. Rooms were basic but clean.

8/10 – Bien

Paul, New York

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Did not have our reservation!
Hotels.com did not communicate the reservation with the hotel. They had no idea we were coming and had no reserved room for us! Luckely we traveled in the low season and there were rooms available. Hotel was clean, well located, simple. The free use of bicycles was very usefull and a benifit of this hotel.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel
過ごしやすい快適なホテル
本館からは徒歩で3分ほどと離れているものの、快適に過ごすことができました。こちらにはスタッフは常駐していませんが、電話で連絡を取ることができるので安心です。WiFiのつながりが弱かった点もありましたが、スタッフの方々も気さくで心地よく滞在することができました。街の中心部までは徒歩10分圏内です。

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

GALAPAGOS TOUR
Nice clean hotel in a quiet neighborhood,but to our surprise we found out that this is actually a branch of main hotel with NO amenities,the main hotel is about 5 minutes walk from this location. On our arrival we had to call main hotel through a phone located on a window sill and was told to come down to main hotel to register and pick up room key. We found this very strange and inconvenient.Also only main hotel has restaurant where you can have breakfast dinner etc,but you may not want to walk there every morning for breakfast. This location is walking distance from main street ,but make sure you remember some of the landmarks since there is no street name posted any where. We were lost on the first night! Also hardly any shop or Travel Agent will accept credit card in Galapagos,everything is in CASH.

8/10 – Bien

Ricardo, Bogota

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Regular WIFI service, but EXCELLENT Room for rest
Well, the main building of the hotel, is excellent...really clean, with one of the best sights from the restaurant, but in the extension of the hotel, which is located 4 blocks aprox from there, has poor neighborhood, no sight...almost nothing around...and the internet service was regular. Also, you should know that Galapagos is for adventures, tours, cycling, diving/snorkelling...etc, and you will go to your bed just for the night...and thats where this extension is awesome, the room is really comfortable to rest.

6/10 – Acceptable

Ben, United States

Points forts : Service et personnel
A solid option
Ok so here is the scoop: it is important to realize that the Divers Lodge is different from the main Red Mangrove hotel. The divers extension is more like an annex - located a few blocks away - and it lacks some of the charm of the main hotel. A few ups and downs from our stay: + Staff were very helpful and speak good english + Location is great for Puerto Ayora - not smack in the middle of the bustle but only a 10 min walk to the center of town - The rooms need updating: we had a few ants, the hot water was sluggish after the first day, and our door lock was very difficult to operate Ultimately, those plusses were more important to us than the minuses, and we would stay again.