Note fondée sur 25 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 13 nov. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 5 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2024 par Fabio, Gestion de l’hôtel
Hello Teresa, we are sorry your experience rating is 2/10, pls let us know what did not met your expectations and how would you like us to improve for the future,BEST REGARDS
par un voyageur de Nanaimo
Publié le 20 janv. 2024 sur Expedia
This is a no frills resort. If you're looking to get of the beaten pay this the place . We loved it walking distance on the beach to one of the most beautiful beaches on the island , not white beach, much nicer. Restaurant has a limited selection but some tasty local foods . We rented a motorcycle for 4days best thing ever as we saw the island at our own pace. Support staff fantastic and liokes after us . Very rustic rooms gret experience.
par un voyageur
Publié le 15 janv. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 23 déc. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 17 août 2023 sur Expedia
I reserved a cabin for 3 nights, but was unable to contact them by phone or text, and they did not return emails, so rather than risk a land and sea journey I skipped the entire trip. How can one run a hotel and not have a phone or answer email? Don't waste your time on this place.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2023 par Amami, Gestion de l’hôtel
Hello Mr Doug, we have 2 phone number and 2 mail and we always have our phone and mail under control just sometimes if we have signal problem we are not able to reply.I'm very sorry that you didn't enjoy your stay and I really hope you can change your mind about us and try again to stay in our place.Have a good day.
par un voyageur
Publié le 14 juill. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 3 févr. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 févr. 2020 par Fabio, Gestion de l’hôtel
thank you for taking time to leave your evaluation, please let us know what you did not like so that we could improve our standards based on your expectations
par un voyageur
Publié le 13 mai 2019 sur Hotels
Staffs were wonderful. The place was relaxing. My family and I love it