Note fondée sur 46 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Hôtel bien situé en plein centre ville

Publié le 20 févr. 2017 sur Hotels
Bien préparer son voyage car Puerto Montt peut se révéler être une voie sans issue. La wi-fi dans la chambre était faible et décrochait par moments.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Some aspects of the hotel are in disrepair (ie. door handles, one of the numbers for my room number was missing). The only real complaint I had, which I shared at reception and they received the feedback well, was that I placed the do not disturb sign on my door before leaving for an activity during the day; I had all my belongings spread over the room and I did not have the energy or time to put them away. While I was gone, the cleaning staff entered the room to clean. Nothing was missing, but it did feel like a boundary was not respected. Otherwise, the room was very comfortable. The breakfast buffet was delicious and had many options. And the staff I interacted with was quite friendly. I had a rental car and their private parking lot was safe.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 janv. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur de ramsey

Publié le 21 sept. 2023 sur Expedia
Really cannot provide a valued rating here because I did not stay on their site for these dates. I had scheduled this hotel through Expedia, but made a mistake on the dates selected. As I was setting up a number of hotels for October trip, the Expedia site defaulted me back to September of which I did not catch before i booked the trip. Unfortuately the hotel stay was the next day. I tried to cancel, change, but was unable due to the timeframe. A note was sent through Expedia's support to the hotel, but they never responded. Since I did not stay with them and wanted to yet in October, I was just hoping some adjustment could be made. Thank you
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 janv. 2020 sur Hotels
Not clean. Bad smell
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 mai 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 avr. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 mars 2019 sur Hotels