Note fondée sur 1 031 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2023 par Your Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Sylvain,Thank you for taking the time to rate us.We are disappointed to know you didnt have the best vacation. Typically we are known to provide our guests with an unmatched level of service however we are very sorry if that was not your experience. We hope to have an opportunity to host you once again in the future, so that we may provide you with the stay you had envisioned.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2023 sur Expedia
Très propre et nourriture très bonne
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2023 par Your Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Caroline,Thank you for your review and for sharing your experiences.We hope that Margaritaville Island Reserve Riviera Cancun, by Karisma - All Inclusive will be your preferred resort for your next visit to the Riviera Maya and Mexico.Fins up!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 janv. 2023 sur Expedia
Le service était excellent, tout le monde est très attentif et vint au devant de nos besoins. Le manque de choix dans les restaurants, on a vite fait le tour du menu, nous aurions aimé avoir accès à un buffet au moins a pour le lunch, s’asseoir pendant 1:30 pour manger un lunch c’est long …. La plage est très petite et le manque de chaise était un problème aussi.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 janv. 2023 par Your Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Sophie,Thank you for allowing us to host you during your recent visit and for taking the time to share your honest review.We are thrilled to know you had a nice stay at Margaritaville Island Reserve Riviera Cancun, by Karisma - All Inclusive and cannot wait for you to experience another Karisma experience with us. We all look forward to the privilege of serving you on a return trip to Mexico and the Mayan Riviera!Fins up!
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 sept. 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juin 2022 sur Expedia
La grosseur du site
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2022 par Your Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Patrick, Thank you for your review and for sharing your 5 stars experience. We hope that Margaritaville Island Reserve Riviera Cancun, by Karisma - All Inclusive will be your preferred resort for your next visit to the Riviera Maya and Mexico. Fins up!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 déc. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 déc. 2021 par Your Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you Xavier for your rating!
5 sur 5
par un voyageur de Woodstock

Publié le 27 nov. 2024
Great experience in all areas, would highly recommend!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 déc. 2024 par Diego, Gestion de l’hôtel
Dear William,Thank you for your excellent 5-star rating!We hope that Margaritaville Island Reserve Riviera Cancun will be your preferred resort for your next visit to Mexico and the Riviera Maya.Fins up!
5 sur 5
par un voyageur de CANYON COUNTRY

Publié le 10 nov. 2024
Nothing special
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 nov. 2024 par Diego, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your thoughts. We’re sorry to hear your experience didn’t stand out as we hoped it would. Your feedback is valuable to us, and we’ll work on making improvements to provide a more memorable and exceptional experience in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Your hotel management, Gestion de l’hôtel
Dear Olivia:Thank you for your excellent 5-star rating.We hope that Margaritaville Island Reserve Riviera Maya will be your preferred resort for your next visit to the Riviera Maya and Mexico.Fins up!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Su equipo de Gerencia, Gestion de l’hôtel
Estimado Hector,Valoramos todos los comentarios para mejorar las experiencias de los huéspedes. Su calificación de 2 estrella nos impulsa a investigar y abordar cualquier deficiencia. Para la próxima vez, por favor comparta detalles específicos de su estadía con nosotros para que podamos mejorar y garantizar que futuras visitas cumplan con las expectativas.Saludos.Gracias.