Note fondée sur 455 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 12 déc. 2023 sur Expedia
Le personnel peu qualifié, mal entrainé et comprenant peu
l'anglais. Par contre toujours de bonne humeur. De la confusion organisé surtout dans les deux seuls restaurants. Très loin du 5 étoiles . Un 3 étoiles maximum. La nourriture très ordinaire et peu variée.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 déc. 2023 par Abdiel Ortiz E-Concierge & Social Media, Gestion de l’hôtel
Nous vous remercions sincèrement d'avoir pris le temps de partager vos commentaires sur votre récent séjour. Votre retour est précieux, et nous prenons toutes les remarques au sérieux dans notre engagement continu envers l'amélioration de nos services.Nous sommes désolés d'apprendre que votre expérience avec notre personnel n'a pas été à la hauteur de vos attentes. Votre remarque sur la qualification et la langue du personnel est prise en compte, et nous allons mettre en place des mesures pour améliorer la formation et la communication au sein de notre équipe.Quant à la confusion organisée dans nos restaurants, nous sommes sincèrement désolés pour tout inconvénient que cela a pu causer. Nous évaluons actuellement nos procédures et mettrons en œuvre des ajustements pour assurer une expérience plus fluide et agréable pour nos clients.Nous regrettons également que la qualité de la nourriture n'ait pas répondu à vos attentes. Vos commentaires sur la variété et la qualité des plats sont notés, et nous travaillerons avec notre équipe de cuisine pour apporter des améliorations significatives.Votre satisfaction est notre priorité absolue, et nous prenons toutes les mesures nécessaires pour remédier aux lacunes que vous avez identifiées.Nous vous remercions de nous avoir donné l'occasion de rectifier ces aspects, et nous espérons avoir la chance de vous accueillir à nouveau pour vous offrir une expérience bien plus conforme à vos attentes.Veuillez agréer Monsieur Andre, l'expression de nos salutations distinguées.Cordialement,
par un voyageur
Publié le 26 nov. 2022 sur Expedia
Nous avons passé une semaine en novembre dans cet établissement. L’endroit est paisible avec toutes les chambres ayant vue sur la mer. L’établissement a quelques années mais est très bien entretenu. Les chambres sont très grandes et le lit très confortable. Le personnel est souriant, courtois, disponible et avenant. La nourriture est excellente, il y a un très grand choix d’excellents petits déjeuners par contre le menu des soupers pourrait être un peu plus varié. Il est possible de manger à l’extérieur à tous les repas. La piscine est propre et son environnement très paisible. Le gym compte suffisamment d’appareils pour garder la forme.
C’est un endroit parfait pour le calme, le repos. Des harpistes, violoncellistes et violonistes ont fait quelques apparitions pendant notre séjour et c’était de très bon goût. Pour la clientèle qui veut faire la fête, ce n’est pas l’endroit.
C’est un endroit que je recommande!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 nov. 2022 par Abdiel Ortiz e-Concierge & Social Media , Gestion de l’hôtel
Bix a Bel chère Julie,("Bonjour, comment allez-vous ?" en langue maya)Recevez les chaleureuses salutations de Zoëtry Paraiso de la Bonita, votre maison dans les Caraïbes mexicaines. Au nom de tout le personnel de notre complexe, nous tenons à vous remercier d'avoir pris le temps de poster un avis sur votre expérience avec nous. Ce fut un plaisir d'être votre hôte lors de votre récente passerelle. Nous sommes heureux d'apprendre que votre séjour a été agréable et que vous avez été ravi de notre service. Nous nous sommes efforcés d'offrir l'expérience la plus mémorable à nos précieux clients. Nous apprécions grandement vos aimables commentaires et les avons partagés avec notre équipe.Nous espérons sincèrement que nous pourrons avoir l'honneur d'être vos hôtes dans un avenir pas trop lointain.Cordialement
par un voyageur de Belgium
Outstanding service
Publié le 20 juill. 2018 sur Expedia
Pour : I enjoyed the quietness of the place, the friendliness of the staff members as well as the pool.
Emplacement : The resort is relatively isolated which is great to relax. A car or taxi is necessary to explore the neighbouring area.
I made a reservation at this resort first and foremost because they offered a free shuttle service. I was landed late in Cancun and my driver picked me up, offered me water and champagne as well as a refreshing towel on the drive to the hotel. It was much appreciated. The rest of my experience at the resort was great with staff members being extremely friendly and helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2018 par Social Media Coordinator, Gestion de l’hôtel
Bix a bel dear Marie,
(Greetings in Maya)
Thank you for sharing your kind comments on this platform, we are more than pleased to know that you enjoyed your recent wellness getaway in paradise. For all that things you mentioned we have a name, Endless Privileges®.
we are going to share your kind comments with our team in order to keep moving forward.
Please receive my best regards!
Arturo Alcalá
par PierreLaurent
Publié le 2 déc. 2015 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2016 par Marina Rojas, Gestion de l’hôtel
Bix un Bel PierreLaurent ,
(Salutations dans Maya)
Merci de prendre le temps d'évaluer votre expérience Endless Privileges®.
Il serait un plaisir de vous accueillir à nouveau!
Cordialement,
Marina Rojas
E-Concierge / Social Media Coordinator
par un voyageur
Publié le 20 déc. 2023 sur Expedia
This was Not a 5 star property. Our butler service was practically non existent. The Private pool was so disgusting we never went in. The main pool was so freezing you could not stand to get in. The beach was the most filthy beach I have ever seen. This was the worst vacation ever! I have nothing good to say. I hated my time here and wish we never went. Don’t go here.
par un voyageur
Publié le 12 déc. 2023 sur Expedia
Food was horrible. Menu didn’t match what was served. Check in horrible! Made us wait for 4 hours.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 déc. 2023 par Abdiel Ortiz E-Concierge & Social Media, Gestion de l’hôtel
Bix a Bel dear Marjan, (Greetings in Mayan Language)Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the aspects of your stay that did not meet your expectations, and we appreciate your honesty.I am genuinely sorry to hear that you found the food subpar and that there was a discrepancy between the menu and the actual dishes served. Our culinary team will review this matter to ensure the accuracy and quality of our offerings.Additionally, we deeply regret any inconvenience you experienced during check-in, particularly the extended wait time. Please rest assured that we are investigating this matter internally to address any shortcomings in our check-in process and reduce waiting times.Your feedback is invaluable to us, as it highlights areas where we can improve, and we are committed to taking the necessary steps to enhance our services.Once again, we apologize for any inconveniences you encountered, and we hope that you might consider giving us another chance to provide the experience you deserve.Thank you for bringing this to our attention.Warm regards,
par un voyageur
Publié le 9 déc. 2023 sur Expedia
The property was beautiful & the staff was fantastic. The food and dining options were extremely disappointing. The beach area was also not the greatest.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 déc. 2023 par Abdiel Ortiz E-Concierge & Social Media, Gestion de l’hôtel
Bix a Bel dear Mrs. Amber, (Greetings in Mayan Language) Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're delighted to hear that you enjoyed your stay, found our room wonderful, and experienced amazing service from our staff. Your kind words mean a lot to us, and we are grateful for your appreciation.We also appreciate your constructive comment regarding the food selections, and we take your feedback seriously. It's our goal to provide a diverse and satisfying culinary experience for all our guests. We'll be sure to share your input with our culinary team to explore opportunities for improvement.We are pleased to hear that you found the environment extremely relaxing, which aligns perfectly with the purpose of a vacation. Your comfort and satisfaction are our top priorities, and we're grateful for the opportunity to have hosted you.Should your travels bring you back to our area, we would be honored to welcome you again and ensure that your next stay is even more enjoyable.Thank you for choosing our hotel, and we look forward to the possibility of hosting you again in the future.Warm regards,
par un voyageur
Publié le 27 nov. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 nov. 2023 par Abdiel Ortiz E-Concierge & Social Media, Gestion de l’hôtel
Bix a Bel dear Mrs. Callista, ("Hello, how are you?" in Mayan Language) Receive warm greetings from Zoëtry Paraiso de la Bonita, Thank you so much for your kind words and positive feedback! We're delighted to know that your experience at our Resort met your expectations.Our goal is to create unforgettable experiences for our guests, and we're thrilled that we could contribute to your memorable stay.We look forward to welcoming you back for another incredible stay at Zoëtry Paraiso de la Bonita, your home in the Mexican Caribbean! Warm regards,
par un voyageur
Publié le 23 nov. 2023 sur Expedia
Property was very run down. We had to move rooms twice as we had leaky rooms with water and the property lacked details all over. This property is worn and needs to be retired. Sorry I booked this thinking it was going to be amazing for Zoetry highly disappointed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 nov. 2023 par Abdiel Ortiz E-Concierge & Social Media, Gestion de l’hôtel
Bix a Bel dear Mr. Norman, (Greetings in Mayan Language) Thank you for sharing your feedback with us, and we sincerely apologize for the challenges you encountered during your stay at our property. We appreciate your patience and understanding as we address the concerns you've highlighted.We are truly sorry for the inconvenience caused by the leaks in your room. Unfortunately, during the two-week tropical storm, external factors beyond our control may have contributed to these issues. Please know that we are actively working to rectify any maintenance issues to ensure our guests' comfort and satisfaction.Your feedback is invaluable, and we will use it to make necessary improvements to the property. We understand your disappointment and want to assure you that we take your comments seriously. We are committed to providing an exceptional experience for all our guests, and we regret that we fell short of your expectations on this occasion.We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back in the future to showcase the improvements we are making.Thank you for bringing these matters to our attention, and we apologize for any inconvenience you experienced.Warm regards,
par un voyageur
Publié le 21 nov. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 déc. 2023 par Abdiel Ortiz E-Concierge & Social Media, Gestion de l’hôtel
Bix a Bel dear Dominique, (Greetings in Mayan Language) Please allow us to thank you for taking the time to write and share your comments through this mean, We sincerely appreciate your feedback on your recent experience at our resort, Please feel free to contact us and share all the details that were missing in your experience, We would like to hear from it and work to serve you better in the future, Warm regards,