Note fondée sur 920 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mai 2024 sur Expedia
Nous n’avons pas aimé la nourriture pas une belle plage les photos pour le reste de l’établissement ne représente pas bien l’établissement ce n’est propre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2024 par Expedia Champion, Gestion de l’hôtel
Bonjour Famille, j'espère que vous allez bien, je m'excuse pour ce qui s'est passé, nous allons y travailler.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2024 sur Expedia
super top rien a dire de plus
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2024 par Dear Gabriel, Gestion de l’hôtel
Dear Gabriel,Thank you for providing feedback on your most recent stay we will be happy to see you again and make your stay a lot better kind regards.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2023 sur Expedia
L'hôtel est magnifique, le service impeccable. Merci à tout le personnel pour votre accueil. Les restaurants sont variés. Nous avons bien manger. Les spectacles sont très bien. La seule déception :la plage. Il semble que les algues aient envahies la mer des Caraïbes. On pense à y retourner!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Cher invité;Nous nous réjouissons d'avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau dans notre hôtel et vous assurons que vous profiterez de services et d'installations de qualité supérieure lors de votre prochaine visite.Cordialement,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 déc. 2024
Loved it
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 déc. 2024 par Guest Service Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Justin, We are delighted that you enjoyed the experience. We hope to see you again soon.
2 sur 5
par un voyageur

Diamond Club not so 'shiny'

Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
My recent stay was meant to be a new experience for me and my partner. I was excited to introduce him to “all-inclusive resort vacations” in hopes of making this an annual tradition. Overall, the property was beautifully appointed, great selection of restaurants (food and service was inconsistent), and lot of other amenities. Relative to the hype and what I paid for, I was disappointed in the Royalton’s ability to meet my expectations for a luxury all-inclusive experience. This is especially pointed as I purchased the Diamond Club (DC) package for exclusivity. The marketing seems intentionally vague and suggests that the DC guests are housed in a specific wing of the resort, as there is a specific pool area just for DC. That was not the case. The DC experience did not feel like it catered to guest who wanted a quieter vacation experience. The butler service which was offered with the DC was not as attentive as I would expect which led to matters being escalated to a manager. While the initial matter (room change) was resolved, the general lack of exclusivity advertised with the DC package continued during our stay. Another feature of the DC package was an offer to meet with the Prime Travel Club on-site. While initially interested, the legal contract was not fair which was disappointing and a massive waste of time. More work needs to be done to ensure attentiveness to guests who have purchased a DC experience and making that truly differentiated.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Guest Service Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Dwayne, We are very sorry that your experience was not what you expected. We take note to continue improving. Our team is at your disposal for whatever you need
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
El aire acondicionado de la habitación no servía, la acústica del pasillo hacía que todos los sonidos se escucharan en la madrugada, incluso gritos en los pasillos; en el bufet empezaban a quitar platillos o no resurtir media hora antes del cierre. Ambas mañanas tocaron la puerta y nos despertaron (preguntando si queríamos limpieza y el día de salida: que a qué hora nos íbamos ☹️) no tenían cartón de no molestar. Tardamos mucho tiempo en hacer check in y check out.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Guest Service Relations, Gestion de l’hôtel
Estimada Ana, Sentimos mucho que tu experiencia no haya sido la esperada. Tomamos nota para seguir mejorando. Nuestro equipo está a tu disposición para lo que necesites.
5 sur 5
par un voyageur de Merida

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
La atención de krystel fue excelente
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Guest Service Relations, Gestion de l’hôtel
Estimada Paulina, Estamos encantados de que hayas disfrutado de la experiencia. Esperamos volver a verte pronto.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
We came here to celebrate a birthday and let’s just say we had a ball. There are so many great things to say about the property, staff and what it has to offer but I would like to give kuddos to Krystel from Expedia. She made us feel so welcomed. The service she provided was phenomenal. She definitely made this trip a memorable one. We are already booking our next trip! 10/10 recommend!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Guest Service Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Alexia, thanks for your comments and the good review, We are delighted that you enjoyed the experience. We hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
Me encantó toda la propiedad en general, buen trato, buen servicio, muy limpia, variedad de comida
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Guest Service Relations, Gestion de l’hôtel
Estimada Elianis, gracias por tu review, estamos encantados de que hayas disfrutado de la experiencia. Esperamos volver a verte pronto.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
I did not like the attack of the representatives, one comes to clear the air, not to negotiate.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Guest Service Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Iran, thanks for your comments, We are delighted that you enjoyed the experience. We hope to see you again soon