Note fondée sur 1 078 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Tres bel hotel. Service et personnels impeccables. La bouffe est bonne, plusieurs choix de nourriture. Piscine incroyable. Le seul probleme est la plage; beaucoup d'algues. Mais les piscines compensent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Cher Fabienne,, Gestion de l’hôtel
Tout d'abord, nous tenons à vous remercier pour cet avis sur nos installations suite à votre séjour chez nous.Nous sommes heureux d'identifier dans vos commentaires que ce séjour à l'Hôtel Marina El Cid a été positif et satisfaisant, cependant, nous comprenons vos inquiétudes concernant la situation de la plage, nous pouvons vous assurer que nous n'avons pas baissé la garde et que nous continuons à travailler sur les améliorations que les ouragans et les changements climatiques, ainsi que l'arrivée d'algues, ont impacté notre littoral pour pouvoir offrir le service qui distingue notre complexe.Nous espérons avoir l'occasion de vous servir à nouveau bientôt.Cordialement,El Cid Resorts.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024
Amazing place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Dear Alfredo, , Gestion de l’hôtel
Thank you very much for taking the time to qualify our resort and service on this media.Based on your review, we are glad to determine that this visit to our resort was enjoyable.It will be a great pleasure to have you back at our resort soon.Cordially, El Cid Resorts.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Everything in the property was spectacular my only down side is the beach. Since the man made barriers to keep the sea weed at bay has caused the beach to deteriorate into a space you don’t want to spend time in! Please remove the barrier.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Dear Michael,, Gestion de l’hôtel
First of all, we would like to thank you for this review of our facilities based on your stay with us.We feel happy to identify in your comments that this stay at El Cid was positive and satisfactory, however, we understand your concerns concerning the beach situation, we can assure you we have not lowered our guard and continue to work on the improvements that the las hurricanes and weather changes, as well as the arrival of seaweed, has impacted our seashore to be able to offer the service that has distinguishes our resort.We look forward to having the opportunity to serve you again soon.Best regards, El Cid Resorts.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Very nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Dear Thomas, , Gestion de l’hôtel
What a great pleasure to have the opportunity to receive your positive qualification through this platform.We are very happy to determine in your qualification that this visit to our resort was positive and satisfactory.We look forward to having the opportunity to welcome you back soon.Best regards,El Cid Resorts.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Estimado Jaime,, Gestion de l’hôtel
Muchas gracias por permitirnos ser parte de sus recientes Vacaciones.Nos llena de alegría el determinar en su puntuación que su estadía en nuestras instalaciones ha sido completamente placentera y esperamos que su regreso a esta su casa sea muy pronto.Sinceramente, El Cid Resorts.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Muy buenas las instalaciones y gran servicio.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Estimado Sr. Silva,, Gestion de l’hôtel
Muchas gracias por tomar un minuto de su tiempo y compartir su reciente experiencia en nuestras instalaciones.Estamos muy contentos de conocer con base en sus comentarios que su visita a nuestras instalaciones ha sido completamente satisfactoria y esperamos que su regreso a esta su casa sea muy pronto.Sinceramente, El Cid Resorts.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Good Property
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Dear Judy, , Gestion de l’hôtel
Thank you very much for sharing your positive rating for our resort on this platform.We are delighted to determine on your qualification that you enjoyed a wonderful vacation experience at our resort.We hope you return to our resorts be very soon.Sincerely,El Cid Resorts.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
The pools where huge and the resort was nice. The ninja mosquitoes were terrible woke everyday with bits. The food wasn’t that great either.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Dear Gary,, Gestion de l’hôtel
First of all, thank you very much for sharing your excellent qualification to our resort on Expedias platform.It is a great pleasure to identify in your rating that this last visit to our resort has been amazing.We would like to thank you also for sharing your kind recommendations with us, we will make sure to share them with the proper areas with the objective to begin the corresponding follow up.We look forward to having the pleasure of welcoming you back to our facilities in the future.Sincerely, El Cid Resorts.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Dear Pedro,, Gestion de l’hôtel
First off, we want to thank you very much for taking the time to qualify our service on this website.It is a shame to conclude on your score that your visit to our resort was not pleasant, and we would love to know details of your recent stay, if your time permits, please write us through this media. We will be delighted to hear from you soon.Kind regards,El Cid Resorts.
2 sur 5
par un voyageur de Santa ana

Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
Nothing around
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par Dear Viridiana,, Gestion de l’hôtel
First off, we want to thank you very much for taking the time to qualify our service on this website.It is a shame to conclude on your score that your visit to our resort was not pleasant, and we would love to know details of your recent stay, if your time permits, please write us through this media. We will be delighted to hear from you soon.Kind regards,El Cid Resorts.