Note fondée sur 493 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 13 nov. 2023 sur Expedia
Excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2023 par Dear Kevin,, Gestion de l’hôtel
We would like to start by thanking you for qualifying our resort through this platform.We are glad to determine in this high qualification that our resort has met all your expectations.We look forward to having the pleasure of greeting you again in the near future.Sincerely, El Cid Resorts.
par un voyageur
Publié le 26 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2023 par Dear Valérie,, Gestion de l’hôtel
First off, we would like to extend our appreciation for sharing with us your qualification for our resort based on this recent stay.As far as we can interpret in your rating you spent a good time during your stay at our resort.We hope you return to our resort very soon, we will be glad to serve you again.Best regards, El Cid Resorts.
par un voyageur
Publié le 24 août 2023 sur Expedia
Très bien excellente je le recommande
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2023 par Chère Mme Gonzalez,, Gestion de l’hôtel
Au nom de tout le personnel de Ventus Ha, je tiens à vous remercier d'avoir attribué à notre complexe la note la plus élevée sur Expedia.Nous sommes fiers de constater dans votre commentaire que vous avez passé des vacances incroyables avec nous.Nous espérons avoir le plaisir d'être à nouveau vos hôtes dans un avenir proche.Sincèrement,Hôtellerie El Cid.
par un voyageur
Publié le 6 mars 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2023 par Dear Emmanuel,, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for sharing with us and with the audience of Expedia your qualification for our resort.As far as we can interpret in your rating you spent a good time during your stay at our resort.We hope your return to our resort very soon, we will be glad to serve you again.Best regards, El Cid Resorts.
par un voyageur
Publié le 4 mars 2023 sur Expedia
Le Ventus Ha est récent et le site est exceptionnel. Piscine, chambre, jardins et restaurent magnifique. Service agréable. Les restaurants doivent être réservés à l’avance souvent peu d’option d’heure. La plage est très décevante. Impossible d’une prendre de longues marches et les algues étaient présentes lors de notre séjour, aucune baignade. Sinon vacances merveilleuses. P.s. éviter de vous faire prendre pour un meeting sur leur membership!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2023 par Cher invité,, Gestion de l’hôtel
Tout d'abord, nous tenons à vous remercier d'avoir pris le temps de partager votre avis sur notre complexe sur la plateforme Expedia.Nous sommes très heureux de déterminer que ces vacances avec vous ont été une expérience de vacances merveilleuse.D'autre part, nous tenons à vous remercier également pour le partage de vos observations, vous pouvez être certain que votre commentaire ne tombe pas dans l'oreille d'un sourd et nous veillerons à les partager avec les domaines appropriés dans le but de commencer le suivi correspondant. en haut.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau dans nos installations à l'avenir.Sincèrement,El Cid Resorts.
par un voyageur
Publié le 14 févr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2023 par Dear Serge, , Gestion de l’hôtel
Thank you very much for sharing with us and with Expedias audience your qualification for our resort.As far as we can interpret in your rating you spent a good time during your stay at our resort.We hope your return to our resort very soon, we will be glad to serve you again.Best regards, El Cid Resorts.
par un voyageur
Publié le 14 nov. 2022 sur Expedia
Le service des buttler est exceptionnel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2022 par Cher invité,, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup d'avoir pris une minute de votre temps pour qualifier notre service et nos installationsNous sommes très heureux d'apprendre que votre expérience de vacances dans notre complexe a été une excellente expérience.Nous serons ravis d'avoir l'opportunité de vous servir à nouveau dans le futur.Chaleureusement,El Cid Resorts.
par un voyageur
Publié le 13 nov. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 nov. 2022 par Dear Xavier, , Gestion de l’hôtel
What a great pleasure to have the opportunity to receive your review for our resort on this media.We are very glad to identify on the base of this excellent score that your vacation at our complex has exceeded all your expectations.It will be a great pleasure to have the opportunity of serving you again soon.Cordially, El Cid Resorts.
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Dear Matthew, , Gestion de l’hôtel
First off, we would like to extend our appreciation for sharing with us your qualifications for our resort based on this recent stay.As far as we can interpret in your rating you had a good time during your stay at our resort.We hope you return to our resort very soon, we will be glad to serve you again.Best regards,El Cid Resorts.
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
The property is okay. surrounded by swamp and LOTS of mosquitos. the restaurants were alright. The worst one was AAkat. we upgraded to a swim up in Ventus and realized the cleaning people threw dirty water from the upstairs balconies into the pool area so we went back to our original room at Vantus Ha. much better. there is construction going on however its not very noisy. The food is mid. the pools were good and a decent temperature. All staff expect to be tipped, for everything. Although I do tip I ave never been to a resort where its expected for any little thing. Overall I would not return to this resort
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Dear Jessica,, Gestion de l’hôtel
First and foremost, we would like to thank you for sharing your evaluation of our facilities in relation to this recent visit to our resort.It is a shame for us to conclude that your stay at El Cid has caused you dissatisfaction. You can be certain that our mission has been making our guests happy and create the most insurmountable vacation experiences.Although determining that your expectations were not met disappointed us, we will be very pleased to share your feedback with our administration in order to work on your comments and continue offering you the level service that has distinguished us through the years.We hope you can give us a second opportunity to serve you and recover your trust in us.Cordially,El Cid Resorts.