Note fondée sur 214 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Drummondville
Publié le 13 févr. 2023 sur Expedia
Lors de notre arrivée à midi la chambre n’est pas prête , on nous informe qu’elle le sera à 14h.nous allons manger au resto de l’hôtel. A 14h la chambre n’est pas prête , 1H d’attente dans le lobby. On nous donne une chambre en compensation dans le nouvel édifice qui a une belle piscine neuve.
Les options de resto sont limitées.
Accès au parc aquatique gratuitement, idéal avec des enfants.
par un voyageur
Satisfaite
Publié le 29 mars 2019 sur HotelsSitué à 3h d’El Nido et à 1h de Puerto Princesa en van. Très grand complexe hôtelier : mini golf gratuit, 2 piscines, mer, kayak gratuit, parc aquatique gratuit, restaurant. Large choix pour le petit déjeuner. Propose des buffets le soir pour 700/800php. Il n’y a rien autour, tout se fait dans l’hotel. Possible de réserver vans et excursions dans l’hotel. 3/4 jour suffise. Bonne chambre. Climatisation bouillante et sans télécommande. Pas de vrai lit King size. Personnel très gentil.
par un voyageur
Publié le 9 mars 2019 sur Expedia
par un voyageur
Better than I expected
Publié le 11 févr. 2018 sur ExpediaReally good personnel in a peaceful resort with many activities
I recommend this place if you want to have good time in Palawan
par Sabrina
Publié le 6 janv. 2017 sur Hotels
Très bel hôtel et très bon petit déjeuner avec la crêpe station que j'ai adoré
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Four great pools. Fantastic evening shows
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par The Astoria Palawan Management, Gestion de l’hôtel
Dear Lachlan, Thank you for your wonderful review! We're thrilled to hear that you enjoyed our four great pools and the fantastic evening shows. Your feedback is greatly appreciated, and we hope to welcome you back soon for more memorable experiences!Always your Astoria,The Astoria Palawan Management
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par The Astoria Palawan Management, Gestion de l’hôtel
Dear Natalie Bjerke, Thank you for your feedback! We're glad to hear that you found the property satisfactory. We always strive to improve, so if you have any specific suggestions or comments on how we can enhance your experience, please let us know. We hope to welcome you back soon!Always your Astoria,The Astoria Palawan Management
par un voyageur
Very nice
Publié le 24 juill. 2024 sur HotelsNo lockable bathroom doors and big gaps to see in.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par The Astoria Palawan Management, Gestion de l’hôtel
Dear Jeremy, Thank you for your feedback regarding your recent stay at Astoria Palawan. We appreciate you bringing these concerns to our attention. We're sorry to hear that the bathroom privacy did not meet your expectations. Your comments are valuable, and we will certainly look into ways to improve our facilities for a better guest experience. We hope to have the opportunity to serve you better in the future.Always your Astoria,The Astoria Palawan Management
par un voyageur de Henderson
Publié le 9 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par The Astoria Palawan Management, Gestion de l’hôtel
Dear Edna, Thank you for your feedback! We appreciate you taking the time to share your thoughts about your stay at Astoria. We're glad to hear that the property met your expectations, but we’re always looking for ways to improve. If you have any specific suggestions or comments, please feel free to reach out to us. We hope to welcome you back in the future!Always your Astoria,The Astoria Palawan Management
par un voyageur
Publié le 30 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par The Astoria Palawan Management, Gestion de l’hôtel
Dear Adam, Thank you for sharing your feedback with us. We're truly sorry to hear that your stay did not meet your expectations. We value all guest input and would appreciate the opportunity to learn more about your experience. If you're willing, please reach out to us directly so we can address your concerns and work towards improving our services. Your satisfaction is very important to us.Always your Astoria,The Astoria Palawan Management