Note fondée sur 97 évaluations de clients

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3,6 sur 5
88 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 déc. 2018 sur Hotels
4 sur 5
par Thao de Paris

Nice.

Publié le 25 juill. 2015 sur Hotels
Nice hotel. Great service. But just some negatives things. We were in barcada room (8ppl) 2 nights but the AC was too noisy. And nothing to hang clothes or towel. We found a lot of small spider. But when we move to family room (4ppl) it was great. Clean and big. Better than barcada. The pool is a mini pool on rooftop. But cosy. No one use it in the eening so we can enjoy it. When we call the reception for any pbs, they come quickly to our room. But the guy who is working for fix everything is useless. When we call him. He come immediatly but cannt fix the AC or open the bubbles in the pool. And donnt say anything. Just leaving. But still like this hotel.
4 sur 5
par Audrey de Montreal

OK value for the price

Publié le 20 janv. 2015 sur Hotels
Room had a funny smell. Very simple breakfast (included). Nice outdoor rooftop terrasse for breakfast. Small pool but refreshing.
3 sur 5
par un voyageur

great services compensates for structure defects o

Publié le 14 mars 2020 sur Hotels
No elevator was challenge Next time forahitmore than 2 stories mister declare so! But,brings Hotels . Com membership IT would be a. Plus feature? Bathroom after a shower flooded had To adk for Floor mats To slam but brings handicap a Slippery bathroom spell. Being sued? Great breakfast and chefs are super service is excellent especia housekeeing!
4 sur 5
par un voyageur de Cebu

Publié le 4 déc. 2019 sur Expedia
A very solid property, nice balance of quality and pricing. Breakfast was well done. Be advised: There is no elevator, so you must walk 4 levels of stairs.
3 sur 5
par un voyageur de Saipan

Publié le 7 mars 2019 sur Expedia
This was like an abusive relationship. First everything was great. Restaurant was fabulous. Room was a bit worn. Things got bad fast. The noise from the street became unbearable. Hot water never worked. 2nd night at restaurant food was worse than my college roommate’s cooking.
1 sur 5
par un voyageur

Schrecklicher Aufenthalt

Publié le 6 mars 2019 sur Hotels
Das Zimmer war schmutzig und hat gestunken. Die Betten und Bettbezüge waren ekelhaft muffig und feucht. Es hat sich angefühlt als würde man in einem Plastiksack schlafen. Es war unmöglich mit angeschalteter Klimaanlage zu schlafen da diese unglaublich laut ist. Ohne Klimaanlage wurde es jedoch schnell unerträglich. Das war die schlimmste Nacht unseres unseres Urlaubs. Das Personal war freundlich und der kostenlose Airportshuttle hat funktioniert.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2019 sur Expedia
Where to begin... we arrived at 3 for our check-in, We assumed that checking in at 3 wouldn’t be an issue because our posted check in time was 2. They didn’t check us in till 5
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 févr. 2019 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 févr. 2019 sur Wotif