Note fondée sur 1 394 évaluations de clients

3,8 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel

avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 19 avr. 2024 sur Expedia
Les installations sont malpropres (eau de piscine jaunâtre, cadavres de oiseaux sur les toits en vitres, fenêtres mal lavées un peu partout et taches de rouille). De plus on a essayé de nous offrir à plusieurs occasions un déjeuner pour devenir membres de l'établissement, ce qui en réalité était un offre de timeshare. Les piscines ferment tôt (8 pm).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 avr. 2024 par General Management Crown Paradise Golden , Gestion de l’hôtel
Dear Francisco Thank you for choosing us as your vacation destination in Puerto Vallarta and we appreciate you sharing your impressions about your experience at our hotel.We sincerely regret to hear that your experience at our hotel did not live up to your expectations.Regarding the cleanliness issues you mention, we take the hygiene and maintenance of our facilities very seriously. We will take immediate steps to address the quality of the pool water, as well as clean the glass roofs and windows in all areas of the hotel.We are very sorry for any inconvenience caused by the timeshare offer. We understand that this may have been perceived as an inconvenience, and we will review our procedures to ensure that interactions with our guests are always transparent and respectful.Regarding the closing hours of the pools, we appreciate your feedback and will review this policy to determine if it is possible to extend the hours of operation to provide our guests with more flexibility and time to enjoy the facilities.We hope to have the opportunity to welcome you again in the future and provide you with a much more memorable experience, demonstrating that we are committed to your satisfaction.Best regards
par un voyageur
Publié le 21 déc. 2022 sur Expedia
La courtoisie du personnel et leur promptitude à vouloir répondre et servir leur clientèle.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 déc. 2022 par General manager, Gestion de l’hôtel
Dear Rejean,Thank you very much for your kind opinion. We are very happy that your stay has been memorable.We hope you will visit your second home again very soon and enjoy a new memorable experience.Kind regards.Miguel Ángel Vargas
par un voyageur
Publié le 18 janv. 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 19 déc. 2021 sur Expedia
Buffet tres petit et nourriture pour le mexique vraiment moyenne
Propreter des chambre a revoir et qualiter du lit vraiment moyen
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 déc. 2021 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Maxim,
Thank you very much for choosing us tos pend your recent trip in Puerto Vallarta.
We are very greateful for your kind feedback that our Management Team is keeping in mind for our improvement measures to provide a better experience to our guests.
We hope to have another chance to welcome you back in a near future and enjoy a much better vacation among us.
Kind regards.
par un voyageur
Publié le 16 déc. 2024
par un voyageur
Publié le 12 déc. 2024
The staff was great but some remodeling around the building.
par un voyageur
Publié le 16 nov. 2024
I dodnt like that i did not get what i expected due to pictures on the site were of a new area on property and i was put in the old dated area.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2024 par Gerencia General Crown Paradise Golden , Gestion de l’hôtel
Dear ieashaThank you for choosing us as your vacation destination in Puerto Vallarta and we appreciate you sharing your impressions about your experience at our hotel.We apologize for not providing you with your reserved category in our new tower. We will pass on your comments to our Marketing department to update our information and avoid confusion with future guests. We greatly value your honest feedback as it helps us identify areas for improvement and ensure we can offer the best experience possible.We sincerely hope to have the pleasure of welcoming you back and changing your perspective.Kind regards.General Management Crown Paradise.
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Le hace falta algo de mantenimiento ya al hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par Gerencia General Crown Paradise Golden , Gestion de l’hôtel
Estimada Erika Le agradecemos mucho por habernos elegido para sus vacaciones. Nos disculpamos por el inconveniente de falta de mantenimiento que le haya generado durante su estancia, sus comentarios y sugerencia son muy importante para nosotros y sin duda alguna los tomaremos en cuenta. Esperamos que nos brinde nuevamente la oportunidad de recibirla y que su estancia sea más placentera, Saludos cordiales. Gerencia General.
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Todo bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par Gerencia General Crown Paradise Golden , Gestion de l’hôtel
Estimado Eduardo Agradecemos que nos permitiera atenderlo durante sus vacaciones y por tomarse el tiempo de brindarnos su evaluación. Sus calificaciones son muy importantes para nosotros y nos permiten tomar estrategias adecuadas para mejorar nuestra calidad. Esperamos que nos brinde nuevamente la oportunidad de recibirlo y que su estancia sea más placentera, Saludos cordiales,Gerencia General.
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par Gerencia General Crown Paradise Golden , Gestion de l’hôtel
Estimado Ifrah Nos complace mucho que nos haya elegido para sus vacaciones en Puerto Vallarta y agradecemos que nos brinde su evolución de esta misma. Sus comentarios y calificaciones son muy importante para nosotros y nos permiten mejorar nuestra calidad de servicio. Esperamos tener el honor de recibirlo nuevamente a esta su casa, Crown Paradise. Saludos cordiales Gerencia General.