Note fondée sur 895 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
3,7 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2024 sur Expedia
Aucun commentaire
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Bárbara Gamerdinger / Gte. Calidad y servicio., Gestion de l’hôtel
Realmente apreciamos que se haya tomado el tiempo de compartir su experiencia con otros viajeros en este sitio. Esperamos verlo en futuras visitas a Puerto Vallarta.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mars 2023 sur Expedia
Bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 avr. 2023 par Gerente de Calidad/Quality Manager, Gestion de l’hôtel
Realmente apreciamos que se haya tomado el tiempo de compartir su experiencia con otros viajeros en este sitio. Esperamos verlo en futuras visitas a Puerto Vallarta.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mars 2023 sur Expedia
All
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 avr. 2023 par Gerente de Calidad/Quality Manager, Gestion de l’hôtel
Dear guest:We are really happy to know that you enjoy our facilities and services, all of us who work in this beautiful hotel strive daily to give you all the best service. We hope to have you again with us soon. Regards!!.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2023 sur Expedia
Les chambres avec vue sur l’océan
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2023 par Gerente de Calidad/Quality Manager, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup d'avoir pris le temps de nous faire part de votre expérience de vacances,Nos meilleurs voeux
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2020 sur Expedia
rien à signaler tout est parfait sauf votre questionnaire
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 févr. 2020 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par Sandra Gomez, Gestion de l’hôtel
Estimado Carlos Gracias por el tiempo que se tomo para calificar nuestro servicio, con mucho cariño le esperamos pronto.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2024 sur Expedia
Great view from room. Good size rooms, clean, tons of tv channels in english, beautiful bathroom, refrigerator provided. Deck with chairs, a/c. I did find a cockroach in my bed before i slept in it but didnt find anything else. A bit noisy throughout the night out in hallway. We were on 26th floor, top of the building. A bit of a walk to the pools and beach. There is a huge active construction site on the property next to the main pool. Very loud. But would rather hear contstruction then the loudest activity director, with a microphone and huge speaker on full blast all day. Annoying. Food is subpar, expensive if you do buffet without inclusive package. But definetly not worth paying for inclusive unless you drink a lot. Great bar staff. Great front desk staff and thanks to Pablo for taking care of our luggage!! Easy check in process. Good location. Store next to hotel for limited needs. They bring in locals on busses 24 /7 so pretty packed. Pools are packed and get dirty quick. No waiters at pool which was odd
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par Sandra Gomez, Gestion de l’hôtel
Good day, dear Delyn, we really appreciate the time you took to share your experience with us. Rest assured that your comments will help us improve. We will work hard to improve the points you pointed out. I hope you visit us soon to enjoy the renovations and changes we are undergoing.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 oct. 2024 sur Expedia
Terrible haber tenido que depender de un carrito para llegar a la playa, cuando fue por estar frente a la playa que elegí el hotel y los cuartos están lejísimos de la playa
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Sandra Gomez, Gestion de l’hôtel
Buen día, estimada Mercedes muchas gracias por el tiempo que se tomo para compartirnos su experiencia, como bien le explicamos a su llegada la torre frente al mar la teníamos en remodelación, por lo que por su seguridad que es lo que mas nos importa, le dimos un up grade a una habitación mas y mejor equipada, y por eso mismo se le ofreció el servicio del transporte dentro del hotel, esperamos nos visite pronto de nueva cuenta para que pueda disfrutar de los cambios.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 oct. 2024 sur Expedia
Lots of national visitors- good Attentive staff- good Restaurant needs cleaning, the ceiling fans and floors
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Sandra Gomez, Gestion de l’hôtel
Good day, dear Martha, thank you very much for sharing your experience with us, we are already working on improving and creating new food spaces, we hope to see you soon so you can enjoy them.