Note fondée sur 880 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 déc. 2021 sur Expedia
Propre, très agréable et pratique lorsqu’on voyage tôt. L’air clim de la chambre était un peu bruyant comparé à celui de mon dernier séjour. J’aime bien la qualité Marriot
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 déc. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 déc. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Esteemed Mr William,We appreciate your valuable feedback, we hope that your stay at Marriott Puerto Vallarta Resort & Spa has been rewarding, we hope to see you soon.Thank you for your loyalty!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 nov. 2024
Staff were courteous and efficient. Property is in a nice location and the whole facility is beautiful. Maintenance is remiss in some areas. Our patio sliding door needed new rollers and the safe did not work. I believe the safe needed a new battery. Some destruction was being done on a structure near our room and constant jackhammer noise was annoying.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 nov. 2024 par Roberto, Gestion de l’hôtel
Dear William, We appreciate your valuable comments, we hope that your stay at Marriott Puerto Vallarta Resort & Spa has been rewarding, we hope to see you soon.
5 sur 5
par un voyageur de Milwaukee

Publié le 18 oct. 2024 sur Expedia
Siempre un placer quedar aquí. La propiedad es hermosa con una vista linda al mar. Mucho que ver y hacer y el servicio excelente.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Estimado Sr Matthew,Agradecemos sus valiosos comentarios, esperamos que su estadía en Marriott Puerto Vallarta Resort & Spa haya sido gratificante, esperamos verlo pronto.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2024 sur Expedia
Nice hotel, safe area and you can walk to a lot of different restaurant and shop. Loved the pool and the food there
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Esteemed Aseel,We appreciate your valuable feedback, we hope that your stay at Marriott Puerto Vallarta Resort & Spa has been rewarding, we hope to see you soon.Thank you for your loyalty!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Esteemed Mr Brayan,We appreciate your valuable feedback, we hope that your stay at Marriott Puerto Vallarta Resort & Spa has been rewarding, we hope to see you soon.Thank you for your loyalty!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2024 sur Expedia
Room was not ready on time but we got a nice invitation for a nice drink to refresh while waiting!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Esteemed Mr Andres,We appreciate your valuable feedback, we hope that your stay at Marriott Puerto Vallarta Resort & Spa has been rewarding, we hope to see you soon.Thank you for your loyalty!
4 sur 5
par un voyageur de Mexico

Publié le 11 oct. 2024 sur Expedia
Es un hotel viejo pero limpio, bien ubicado y buenos servicios.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Estimado Sr Javier,Agradecemos sus valiosos comentarios, esperamos que su estadía en Marriott Puerto Vallarta Resort & Spa haya sido gratificante, esperamos verlo pronto.
4 sur 5
par un voyageur de Chula Vista

Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
Some staff was moody. :/
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Esteemed Ms Leticia,Thank you for taking the time to send us your feedback.Be assured that your comments are very important to us, which have already been shared with the departments involved and who are already taking the necessary corrective measures. We apologize for the inconveniences.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
Al hacer la búsqueda de hoteles todo incluido apareció este, se reservó y al momento de hacer el check in resultó que el pago lo tenía que hacer por separado. Falta un poco de limpieza dnd están las fuentes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Estimado Srta Viridiana,Gracias por tomarse el tiempo de enviarnos su retroalimentación. Esté seguro que sus comentarios son muy importantes para nosotros, los cuales ya han sido compartidos con los departamentos involucrados y quienes ya están tomando las medidas correctivas necesarias. Lamentamos los inconvenientes.