Note fondée sur 673 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Le secteur de la plage pas tres accesible, pas propre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Pelicanos Grand, Gestion de l’hôtel
I appreciate the time you took to share your experience with us!, Your feedback is highly important, Rest assured we will take into consideration your comments to improve our service.
par un voyageur
Publié le 11 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 avr. 2023 par Plaza Pelicanos Grand., Gestion de l’hôtel
Agradecemos sus comentarios, estamos tomando nota de las áreas de oportunidad que nos menciona para trabajar en ellas.Saludos, buen regreso.
par un voyageur
Publié le 9 mars 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2023 par Plaza Pelicanos Club., Gestion de l’hôtel
I appreciate the time you took to share your experience with us!Kind regards.
par un voyageur de Montréal - Canada
Nice resort hotel all inclusive in the marina zone
Publié le 26 janv. 2018 sur ExpediaNice typical mexicain resort hotel all inclusive in the south marina zone. Not all the room are equal especially the rooms located in the first floor at the back of the building (pretty dark and humid). The staff is nice and professional. Food is good. The resort is clean and well maintained.
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur de Québec
Publié le 21 févr. 2015 sur Expedia
Pour : La disponibilité et la gentillesse du personnel.
Contre : Voir commentaire sur le wifi
Emplacement : Hôtel situé à proximité du centre-ville et de la marina. Déplacements à pied et en sécurité.
Le wifi est disponible gratuitement seulement dans le hall de l'hôtel et l'Internet est d'une lenteur inacceptable de nos jours. Il y a donc une congestion dans ce hall très bruyant et les fauteuils sont très inconfortables.
Le personnel est souriant, accueillant et toujours disposé à fournir un bon service.
Hôtel familial et il y avait beaucoup d'enfants - bruit et cris assurés.
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Muy buen hotel,atentos limpio y bien cuidado definitivamente volveria
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Pelicanos Grand, Gestion de l’hôtel
Nos gustaría agradecerle su preferencia, los esperamos pronto de regreso. Saludos.
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Está bien pero deberían aclarar que en general la propiedad es libre de humo. La atención en el restaurante de especialidades no fue la más atenta todo lo demás súper.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Pelicanos Grand, Gestion de l’hôtel
Le agradecemos sus comentarios, estamos tomando nota de las áreas de oportunidad que nos menciona para trabajar en ellas. Los esperamos pronto de regreso. Saludos.
par un voyageur
Publié le 28 août 2024 sur Expedia
Not a good place to stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Pelicanos Grand, Gestion de l’hôtel
I appreciate the time you took to share your experience with us!, We are very sorry to hear that you did not enjoy your stay with us and that we did not achieve your expectations. we will take action on matters of your kind feedback and make our sole purpose to improve further experiences so that in visits, you get the level of service you deserve.
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
This was our first time visiting Puerto Vallarta, for our Anniversary and we absolutely enjoyed every moment of our trip. The hotel we chose did not disappoint us!. We opted for the all-inclusive package, and the food was exactly what we expected—nothing overly fancy, but consistently delicious, as were the drinks. We're really glad we chose this hotel.
Our room was clean, spacious, and comfortable. The only minor issue we encountered was some noise from the neighboring room due to loud music, but that’s more of an inconsideration on their part, not the hotel’s fault.
The staff were incredibly accommodating and friendly. We enjoyed tipping our servers, but we felt that with or without tips, the service would still have been excellent—they were attentive without being overbearing.
We decided against renting a car, which turned out to be a great choice. The walk from our hotel to the boardwalk was easy and pleasant, and the taxi rides to and from the airport were reasonably priced.
Overall, we had a fantastic experience and will definitely be returning to Puerto Vallarta in the future!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Pelicanos Grand, Gestion de l’hôtel
We would like to express our gratitude for choosing us has your hotel destination and for posting your review. We always try to make our guests’ stay memorable, with a good service and nice atmosphere. Warm regards
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
La comida y cena muy sencillas y muy mala para ser tipo buffet, no tiene muchas opciones de comida, su estacionamiento muy pequeño para el hotel tan grande que es, muy sencillo el show de noche
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Pelicanos Grand, Gestion de l’hôtel
¡Le damos las gracias por el tiempo que se tomó para compartir su experiencia con nosotros!Lamentamos mucho saber que su reciente visita no salió Como esperaba, ya que su opinión es muy importante para nosotros. Tenga la seguridad de que tomaremos en consideración sus comentarios para mejorar nuestro servicio y evitar que vuelva a ocurrir tal evento.Esperamos que nos brinde la oportunidad de hospedarlo en un futuro cercano, para que podamos atenderlo con la calidez y hospitalidad que nos caracteriza.