Note fondée sur 889 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
54 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Raul Salazar Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your comments.Kindest Regards.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 nov. 2019 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 déc. 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 déc. 2018 par Daniela Flores eConcierge, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thanks for your visit and your evaluation Happy Holidays. Greetings.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 nov. 2018 sur Expedia
Qualité des buffets est très ordinaire. Toutefois, les restaurants à la carte sont très bons. Le restaurant Oceana près de la plage est tout à fait exceptionnelle.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 déc. 2018 par Daniela Flores eConcierge, Gestion de l’hôtel
Cher invité, Merci pour votre commentaire, je partagerai votre observation avec notre chef. Merci de visiter. Avec nos meilleures salutations.
5 sur 5
par un voyageur de Dumfries

Publié le 5 janv. 2025
The hotel staff was utterly amazing! They were so friendly and helpful, always willing to help with any accommodations needed. The property was beautiful and very well maintained.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2025 par eConcierge, Gestion de l’hôtel
Dear Michele,Thank you very much for your kind comment. It means a lot to us.We appreciate your feedback and are committed to providing the best possible experience for our guests. If you have more ideas to share, please feel free to reach out.Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 janv. 2025
The Staff is very friendly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2025 par eConcierge, Gestion de l’hôtel
Dear Christina, It is a pleasure to read such a detailed review of your visit to Secrets Vallarta Bay. We appreciate the time invested in writing this review. Our team sincerely look forward to welcome you back on a future occasion and provide you with the exceptional quality and service that characterizes our brand and resort.Best regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 oct. 2024 sur Expedia
All inclusive resorts are a blast. The add on sales push for vacation clubs and tour companies gets very aggravating very fast. Once you have paid an exorbitant amount of money for peace and tranquility to have it interrupted on a constant basis was also upsetting. Finally, as a preferred guest we were supported by a butler service. In our case this individual was useless. He did not action requests in a timely manner and instead of supporting our needs would recommend on how we could accomplish tasks ourselves. Utterly unacceptable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par Raul Salazar Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Andrew,Thank you for your feedback, we apologize for any inconvenience.Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 oct. 2024 sur Expedia
Staff is very friendly and food was good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par Raul Salazar Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Roberto,Thank you for sharing your feedback.Regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par Raul Salazar Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Desiree.Thank you for staying with us.Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par Raul Salazar Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Dear David,We appreciate all your comments.Regards