Note fondée sur 924 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 20 mars 2020 sur Expedia
L'emplacement du resort, pas loin du Malecon et excellents services à ce resort !!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2020 par General Manager Assistant, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we appreciate your comments. Warm regards.
par un voyageur
très bon séjour
Publié le 14 mars 2020 sur Hotelstrès bon séjour, chambre très confortable même si le lit était un peu mou, isolation acoustique un peu faible (on entend les bruits du couloir ainsi que les bruits d'une chambre à l'autre, installations très propres (piscine, ...), précautions prises pour le covid19 assez importantes plage sympathique mais avec galets, eau de mer pas très propre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2020 par General Manager Assistant , Gestion de l’hôtel
Estimada Olivia,
Le agradecemos su valiosa retroalimentación, es muy importante para nosotros saber de su experiencia a través de esta plataforma.
à bientôt
par un voyageur de Montréal
Publié le 14 févr. 2019 sur Expedia
La situation est idéale. Le « club lounge » vaut vraiment la peine, avec Candelorio et ses collègues qui nous servent très bien !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2019 par General Manager Assistant, Gestion de l’hôtel
We are very happy to learn that your stay was a most pleasant one, and that you were highly satisfied with our service
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Our stay was very good, and the staff is excellent. I wished the beach area was as nice as the hotel, didn’t spent a day on the beach :(
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Grisel, Gestion de l’hôtel
Dear Grisel,Thank you very much for your detailed suggestions. Our guest’s feedback is truly important for us and we will consciously revise all of your remarks. Please be certain that your comments will not be overlooked and we truly hope to have the opportunity of hosting you back home in the future. Best regards,
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
This place was beautiful, offered many amenities and best of all was the staff! Everywhere I walked around the facility, I was always greeted by employees with a smile and ready to assist.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Virginia, Gestion de l’hôtel
Dear Virginia,We really apreciate the time you take to give us your feedback about your experience. Thanks to trust in Sheraton Buganvilias. Come back soon in order to make the experience better than the first time. Best regards.
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
7 day all-inclusive stay. Best deal, will always elect all inclusive package. Pool bar staff are the best!! Great service.
Dining options are well appointed, great food.
Not all sites open every day, be aware need reservations for dinner!!
They need to update their communications data on which are open what days/times.
We went on our 30th anniversary, all dinner sites asked if we were celebrating an event, always told them yes. Got no acknowledgement- Quit asking if you're not going to do anything.
Transportation team is awesome and always available to assist.
Overall a 4.7 out of 5.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Brian, Gestion de l’hôtel
Dear Brian,Thank you for sharing with us your feedback, your comments are very valuable to us in order to improve in those areas of opportunity. We look forward to having you back with us. Best regards.
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Stuff in general were polite and very helpful, but Juan el pollo gordo and Gabriel at the pool were expetional.
Rene and Jimena kept all of us very entrained at the pool, they're also amazing.
My biggest complain was having to get up early to make dinning reservations. One moring I woke up super early, waited about 30-40 minutes to be old everything was already booked.
If the hotel improves their dinning options and no reservations, I would consider coming back.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Carlos, Gestion de l’hôtel
Dear Carlos,We appreciate the time that you have invested on writing an overview of your stay with us. There seems to have been a number of deficiencies encountered which are very atypical and not reflective of our brand experience we have taken note in our opportunity areas kindly mentioned on your overview. Please feel confident that we will take the proper measures to prevent reoccurrences like this in the future. Best regards,
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Food was just terrible. Not all restaurants are open everyday and even if they were the food was just that bad.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Mark, Gestion de l’hôtel
Dear Mark,Overall, we take such comments very seriously and you can be assured that the necessary re-training measures are being instituted to prevent recurrences in the future. With this said, we look forward to have the opportunity of hosting you back on a renewed opportunity to redeem your confidence our resort and service. Best Regards,
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
La playa que tiene el hotel está un poco sucia, el personal de recepción no es cordial y la gente fuma aunque se “supone”que no está permitido fumar.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Norma, Gestion de l’hôtel
Hola Norma,Gracias por compartir con nosotros tu retroalimentación, tus comentarios son muy valiosos para nosotros con el fin de mejorar en aquellos aspectos de oportunidad. Esperamos tenerte de nueva cuenta con nosotros. Saludos.
par un voyageur de San Ysidro
Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Me gusto mucho, si volveria, me gustaria que la alberca y los restaurantes de cena cerraran mas noche, pero todo muy bien!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Gloria, Gestion de l’hôtel
Hola Laura,Fue un placer tenerlos en casa y apreciamos que se haya tomado el tiempo para compartir su experiencia en Expedia.Saludos,