Note fondée sur 1 633 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 6 mai 2024 sur Expedia
Tout était très bien ,j ai adoré,merci
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mai 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Louise, Thank you for expressing your great satisfaction with Villa del Palmar Puerto Vallarta and for sharing the details of your stay with us. On behalf of our Villa del Palmar Puerto Vallarta team, we look forward to hosting you once again to create another memorable vacation for you your friends and family.Kind RegardMauricio Quezada General ManagerVilla del Palmar Puerto Vallarta
par un voyageur
Publié le 15 janv. 2024 sur Expedia
Très propre et le personnel très gentil. Le buffet déjeuner est beaucoup trop cher à 1000 pesos pour deux. Heureusement qu’on avait loué avec petit-déjeuner inclus.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 janv. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Martin,Thank you for your review of Villa del Palmar Vallarta! We are thrilled to learn you had a wonderful time with us ! Thank you for your lovely words, especially regarding the service you received from our team members! We hope you will give us the opportunity to pamper you again.Cordially yoursMauricio Quezada General ManagerVilla del Palmar Puerto Vallarta
par un voyageur
Publié le 3 mars 2023 sur Expedia
Le plus apprécié a été la situation de l'appart face à la piscine et le jacuzzi.La premiere journée on nous a logé face au boulevard et à la montage (une de vacance de perdu car on n'a même pas défait nos valises)Ce n'était pas une suite junior(3535) mais un studio.Ça ne ressemblait pas du tout au produit que vous nous aviez vendu sur le site web de villa del palmar.Il a fallu une lourde discussion le lendemain pour pouvoir déménager face à la piscine au 304 encore dans un studio mais non dans une suite junior supérieur que nous avons demandé à plusieurs reprises.Plusieurs femmes de ménage nous ont confirmées que c'était un studio(j'ai un enrégistrement de ça).Heureusement que je maitrise très bien la langue espagnole.J'ai rencontré une directrice du Bureau de senior Ladezman en charge du service à la clientèle qui persistait à dire que c'était une suite junior supérieure.J'ai appris que les édifice du secteur ou nous étions vont être démolis en juillet prochain pour faire place à la construction de trois tours de 30 étages.Dans notre STUDIO il n'y avait aucune commodité pour nos appareils électroniques,beaucoup de difficulté à faire démarrer le jet de la douche car les contrôles des robinets étaient défaillants,le micro-onde était placé au-dessus du frigidaire,il fallait que Françoise monte sur une chaise pour s'en servir malgré la minuterie défaillante(photos prises).Les femmes de chambre,les serveurs du restaurant,le personnel en général étaient très aimables et dévoués.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2023 par General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Andre, Thank you for your feedback regarding your recent visit to our hotel. I would like to sincerely apologize for the negative experience you had during your visit. We are dedicated to perfecting each detail of our guests’ experiences, and I am truly sorry we were not able to provide a more positive and memorable one for you and your family. Your feedback will help us shape experiences for travelers to come, and it would be an especial privilege to provide you with a stay that exceeds your expectations next time.My best, General Manager
par un voyageur
Publié le 12 déc. 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 5 mai 2022 sur Expedia
La possibilité d’avoir une cuisinette équipée en bénéficiant des services d’un tout inclus.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mai 2022 par the management, Gestion de l’hôtel
Dear Mimi,
Thank you for your amazing words, for your time and dedication to write your experience, we strive to exceed your expectations and making sure that you feel better than at home.
We will pass on your words of praise to those that were involved in helping to ensure that everyone was happy with this vacation and let them know that their efforts are very appreciated. We look forward to serve you and yours in the future when you come to your home away from home once again.
Kind regards,
General Manager
par un voyageur
Publié le 24 févr. 2022 sur Expedia
Lieu plaisant et accueillant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Roger,
Thank you for your amazing words, for your time and dedication to write your experience, we strive to exceed your expectations and making sure that you feel better than at home.
We will pass on your words of praise to those that were involved in helping to ensure that everyone was happy with this vacation and let them know that their efforts are very appreciated. We look forward to serve you and yours in the future when you come to your home away from home once again.
Kind regards,
General Manager
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Gerente General, Gestion de l’hôtel
Estimada Yvonne,Agradecemos su valioso comentario y por confiar en Villa del Palmar Puerto Vallarta.Es de suma satisfacción para nosotros saber que ha disfrutado su estancia en el hotel, desde sus instalaciones hasta el servicio de nuestros colaboradores que cuidan cada detalle para brindarle una experiencia inolvidable.Que tenga un excelente día, Gerente GeneralVilla Del Palmar Puerto Vallarta
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Special positive review for desk staff at the front. They were friendly and helpful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Nancy, Thank you for this great feedback about your recent stay.We are proud of the high level of personal service we offer so it's really rewarding to receive your positive feedback.We look forward to welcoming you back.Best wishes,Kind RegardGeneral ManagerVilla Del Palmar Puerto Vallarta
par un voyageur de Leawood
Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Nice place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Dwayne, Thank you for taking the time to share your review. We are delighted that you enjoyed your stay with us and appreciate your kind comments about our team who work hard to ensure that we deliver the best service and always meet your expectations. Our guests' satisfaction is our highest reward.We hope to welcome you back for another memorable experience.Best regardsGeneral ManagerVilla Del Palmar Puerto Vallarta
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
All good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Selim, It gives us great pleasure to know that you have chosen to stay with us. Your kind comments encourage us to continue to do our best to make each guest's experience memorable, Have a wonderful day, Best regards, Mauricio Quezada General ManagerVilla Del Palmar Puerto Vallarta