Note fondée sur 87 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juin 2023 par Owner Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your comments and rating of Casa Marita.Greetings.Marita Velarde de Zecchettin
3 sur 5
par un voyageur

Hôtel ordinaire trop cher pour ses prestations.

Publié le 12 févr. 2020 sur Hotels
Hôtel ordinaire. Pourtant les environs sont extraordinaires. Le rapport qualité /prix est décevant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2021 par Marita Velarde de Zecchettin - Gerente Propietaria, Gestion de l’hôtel
Je suis désolé pour votre perception de nous, j'aurais aimé que vous en indiquiez les raisons lors de votre séjour.Souhaitant une heureuse 2021
4 sur 5
par un voyageur

un hôtel sur l'une des plus belles plages de l'île

Publié le 8 oct. 2019 sur Hotels
un hôtel, simple, joli et agréable. Un petit dej simple aussi mais c'est général dans les hôtels du pays, les petits dej ne sont pas un moment plaisir, même la confiture semble être un mets de luxe tellement elle est rationnée.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2021 par Marita Velarde de Zecchettin Gerente Propietaria, Gestion de l’hôtel
Bonjour Jerome, tout d'abord excusez le retard dans la réponse. Merci pour vos commentaires qui nous aident à nous améliorer. Les petits déjeuners si on change la présentation et la quantité. Merci encore et bonne année
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de paris

Joli hôtel près de la okage

Publié le 8 sept. 2017 sur Expedia
Joli point de chute chambre spacieuse et propre, bon emplacement géographique pour rayonner sur isabala. Rapport qualité prix correct vu les prix pratiqués sur l'île.
3 sur 5
par un voyageur

Hotel bien placé mais trés cher pour les prestatio

Publié le 11 déc. 2016 sur Hotels
Mauvais rapport qualité/prix. Pour plus de 100$. Pas de télé et pas de wifi dans la chambre. Chambre plutot à 35$.
5 sur 5
par un voyageur de Westerville

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
We stayed two nights at Casa de Marita. Location is amazing right on beach, breakfast was great. We ate at the hotel restaurant for dinner one night, and it was great too. The hotel staff were very attentive and helpful. We highly recommend this hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Gerente Propietaria, Gestion de l’hôtel
Hi CottonIt is a pleasure to read you feedback, great full for all your comments. I will transmit all the staff about it. Best regardsMarita Marita Velarde de Zecchettin
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mai 2024 sur Expedia
Absolutely amazing!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2024 par Marita Velarde de Zecchettin Gerente Propietaria, Gestion de l’hôtel
THANKYOU THANKyou!!!!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 déc. 2023 sur Expedia
Marita and her staff run a great property. The rooms are clean, the staff friendly and I found it to be a good value.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 nov. 2023 sur Expedia
Misleading pictures of rooms on Expedia were not representative of all rooms. Our initial booking was for a Garden Room which was dated and not to the same standard as the seaview rooms pictured, but a seaview room had not been available to book. However, when we discovered tiny ants swarming the bedding, staff moved us for 2 nights into a seaview room. As the hotel was full we returned to the Garden Room for 3 nights and again had a problem with another swarm of tiny ants and a cockroach. Staff cleaned the room and were able to move us to a seaview room for the remaining 2 nights of our stay. Eve on reception spoke English and was helpful and breakfast staff were friendly and warm. The location was good - close to the town and beach, but also close to a noisy road which disturbed us every morning in the garden room as it was busy daily with the early 5am transfer taxis. The seaview rooms were further away from the road and peaceful with the sound of the ocean, had stunning views and were more modern and tastefully decorated. No rooms had a safe, despite this being a listed feature on the website. There was a safe at reception. We had to pay with a debit card as payment could not be processed on check in using perfectly valid credit cards which had worked in Santa Cruz and Ecuador before and after the trip. We ate in the restaurant and enjoyed an excellent meal in a scenic beach setting although it was more expensive than many local restaurants in town.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 nov. 2023 par Gerente Propietaria, Gestion de l’hôtel
Hi Carol Thanks for your comments, we are glad that you enjoy your stay with us, out of the inconvenient of moving from one room to another . About the little ants is really very difficult to finish because us you see we are sourond of nature.Us you read in our Web, we say that we have the safe inn the Hotel never mention that is in the rooms.Sometimes we have problems with the Credit Cards payment but the different operator told us always that is un inconvenient of the Bank who’s sponsor of the car, so we cant do anything about this problem for our guest and also for us.Again pleasure to have you with us , take care and best regardsMarita Velarde de Zecchettin
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 oct. 2023 sur Expedia
Breakfast up stairs, my 86 year old father couldn't walk up. Not very convenient.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2023 par Gerente Propietaria, Gestion de l’hôtel
Thanks for your comments and sorry for the inconvenientI will check with the front desk to be more attend when some of our guest can have any problem to serve them in our deck on the first floor.Sorry again, take care and best regardsMarita Velarde de Zecchettin