Note fondée sur 117 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Bonne adresse à rafraichir
Publié le 14 sept. 2024 sur HotelsLe personnel est très sympathique, le restaurant propose une bonne carte, la vue est très sympa et l'hôtel est très calme. Un peu vieillot, les serviettes de toilettes n'ont pas été changées en 3 jours.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par OSWALDO SOTO GENERAL MANAGER, Gestion de l’hôtel
Dear PatriceThank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us. We are delighted to hear that you enjoyed the stunning view of Lake Titicaca and found our reception staff to be polite and accommodating. However, I sincerely apologize that our towels did not meet your expectationsThank you once again for your insights. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future, where we can provide a more satisfying dining experience along with the beautiful views you enjoyedSincerely,
par un voyageur
Très bel emplacement devant le lac
Publié le 9 mai 2024 sur HotelsSuperbe emplacement
Vue exceptionnelle sur le lac
En revanche, les chambres et l’hôtel en général ont besoin d'une grosse rénovation
Tout est vieillot mais reste propre globalement
Dommage qu’une des soirées était très bruyante
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2024 par OSWALDO SOTO GENERAL MANAGER, Gestion de l’hôtel
Dear BenoitThank you for leaving a review of your stay with us at the GHL Hotel Lago Titicaca. We are delighted to know that our beautiful lake captured your heart and left you in awe. The brilliant view and crystal clear waters of our lake truly offer a piece of paradise, and we are happy to have shared it with you. We deeply appreciate your kind words about our team's hospitality and dedication to ensuring your comfort. We are committed to providing a welcoming environment for all our guests, and it is heartening to know that our efforts made your stay special.It was a pleasure to have you as our guest, and we look forward to welcoming you back for another exceptional experience.We will take into consideration your suggestion regarding the remodeling of the rooms. Sincerely,
par un voyageur
Pas a l aise
Publié le 28 avr. 2024 sur HotelsPersonnel au desk et au restaurant tres froids, limite autains.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2024 par OSWALDO SOTO GENERAL MANAGER, Gestion de l’hôtel
Dear Emilie JaninWe thank you in advance for your kind preference and for taking the time to share your comments and let us know of your dissatisfaction. It is our main goal to provide the highest level of care and hospitality and we are disappointed to learn that we did not meet these expectations. We are very sorry for any inconvenience you experienced overall. One of our staff's top priorities is to make our guests feel welcome by providing them with personalized service to exceed their expectations and create memorable experiences. Please, if you would provide us with more information about your evaluation on the internal contact that would help us to improve the processes.We hope to count on your preference whenever your travels bring you to Puno. Sincerely,
par un voyageur
50 ok 50 à ameliorer
Publié le 27 oct. 2023 sur HotelsBien arrivé, lieu sécurisé, service au top, restaurant agreable et hygiene impecable. Par contre le service "tour operator" est excessivement cher comparé au "doityourselft" ou meme les agences du centre ville. Niveau eco-responsabilité aucun effort fait ou constater. Le batiment blanc jure dans le paysage au point que les locaux denigrent fortement la clientèle s 'y trouvant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2023 par Oswaldo Soto General ManagerGHL Hotel Lago Titicac, Gestion de l’hôtel
Dear GuillumeThank you for sharing your comments about your recent stay at the GHL Hotel Lago Titicaca.We take note of the area of activity and experience that you have highlighted to carry out necessary actions and improvements, especially in cost.Our essence is to provide a memorable experience and we are happy to know that this time was achieved through the service of our great team.We hope to have your visit whenever your travels bring you back to our wonderful city.Sincerely,
par un voyageur
Publié le 7 mai 2023 sur Hotels
Cet établissement mériterait un coup de neuf et une meilleure insonorisation.
Ceci dit, le service est très bon. Le personnel est très serviable.
Le petit déjeuner est varié, copieux et très bon.
Le cadre est vraiment magnifique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juin 2023 par Oswaldo Soto Gerente General GHL Hotel Lago , Gestion de l’hôtel
Dear YannThank you for choosing to stay at The GHL Hotel Lago Titicaca. It's nice to read that you enjoyed you stay with as. We take into account the suggestion of renovation of the rooms.We appreciate your review and cannot wait to welcome you back, soon!Sincererly,Oswaldo SotoGeneral ManagerGHL Hotel Lake Titicaca
par un voyageur
Petite escape au Lac Titicaca
Publié le 14 oct. 2022 sur HotelsHôtel avec une vue imprenable sur le lac Titicaca. L’hôtel reste quand meme un peu vieux, mais confortable. Personnel très sympathique et accueillant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 déc. 2022 par Milagros Velazco Quality Assurance Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Mr. DrissThank you very much for your kind review and for taking the time to share your experience in this medium. We are glad to know that you have enjoyed the warmth of our services and the friendliness of our team.We look forward to welcoming you once again at our property whenever your travels bring you to Puno.Sincerely,Milagros VelazcoQuality Assurance ManagerHotel GHL Lago Titicaca
par un voyageur
Publié le 17 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 déc. 2022 par Milagros Velazco Quality Assurance Manager , Gestion de l’hôtel
Dear FredericVery kind of you to share with us your experience after your recent stay.We are glad to know that the service of our collaborators lives up to your expectations.We sincerely hope that you will return again and allow us to once again provide you with a memorable service and attentive to your suggestionsSincerely,
par un voyageur de Courbevoie
Publié le 19 avr. 2022 sur Expedia
Hôtel parfaitement situé sur une presqu’île avec une vue imprenable sur le lac : thé place to be ! Personnel gentil et serviable mais pas très pro. Arrivée à 3 dans une suite avec supplément, le lit supplémentaire n’était pas installé ; réfrigérateur avec prise européenne non branchée ; vol de notre bouteille de vin sur notre table au bar par une cliente… bref, 5 étoiles chip
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 déc. 2022 par Milagros Velazco Quality Assurance Manager , Gestion de l’hôtel
Dear AntoineVery kind of you to share with us your experience after your recent stay.We just learned that she had some difficulties due to extra payments.We sincerely hope that he will return again and allow us to provide you with a renewed and memorable service and attentive to his suggestions.Sincerely,
par un voyageur
Excellent hotel à Puno
Publié le 12 févr. 2020 sur HotelsMagnifique vue sur le lac Titicaca, personnel attentif et aimable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2022 par Milagros Velazco Quality Assurance Manager , Gestion de l’hôtel
Cher Monsieur SimonAu nom de tout le personnel du GHL LAGO TITICACA, nous apprécions vos aimables commentaires et nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié nos installations et nos services lors de votre séjour parmi nous. Notre objectif est que vous viviez une expérience unique et extraordinaire. Merci pour votre visite et nous espérons vous accueillir à nouveau.
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Quiet and comfortable property with nice amenities and great breakfast buffet included with stay. About 2 to 3 miles into town. We walked in to town within an hour or can take taxi for about 5 to 10 dollars. Definitely recommend.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par OSWALDO SOTO GENERAL MANAGER, Gestion de l’hôtel
Dear GlennI hope this message finds you well! I am writing to extend our sincere gratitude for taking the time to complete our satisfaction survey regarding your recent stay at GHL Hotel Lago Titicaca. Your feedback is incredibly important to us and helps us continuously improve our services.We are delighted to learn that you had a positive experience during your visit. Your comments about our staff and amenities truly inspire us. Additionally, we appreciate your valuable suggestion regarding the modernization of our rooms to better align with our star rating. Please rest assured that we are actively taking your feedback into account as we plan future upgrades to enhance the comfort and experience of our guests.Sincerely,