Note fondée sur 5 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
50 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur de Oregon, USA

Great staff - terrible room

Publié le 28 juin 2018 sur Expedia
Wonderful staff, almost makes up to the room. Great location. The room had no fan, no open windows except a small one in bathroom, no air conditioner or heater, it was either sweltering hot or freezing cold. Extremely small TV, only 2 pillows on a queen, bed was uncomfortable, no fridge or amenities. You get one tiny towel and a washrag that I don't believe they replaced. Could be a great hotel but they need to upgrade with some amenities. Again, staff & location was so helpful and kind!
4 sur 5
par Juan Andres de Lima

Experiencia durante el Carnaval

Publié le 15 févr. 2016 sur Hotels
El hotel se encuentra bien ubicado, cuenta con un buen desayuno y la atención es de primera. Regresaría ahi definitivamente.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 sept. 2014 sur Hotels
3 sur 5
par eitan

the quality of the service?

Publié le 18 sept. 2012 sur Hotels
The hotel staff has to know what is service . If I as a client ask them to find out whether the museum is open or not and they don't even make a local phone call and I had to go and to find it closed - this is not service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2015
Dear Jackie, we really sorry about your insatisfaction during your stay with us. the person in reception didn't know the open times and open days from carlos dreier was a new worker. We really sorry and hope your understand.
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de D

Gutre Budget-Option

Publié le 2 juill. 2012 sur Expedia
Pour : die Lage
Contre : man muss frühzeitig am Frühstücksbuffet sein, um noch alles zu bekommen
Emplacement : total zentral, direkt an einem Ende der Fußgängerzone
Preis-Leistung absolut im Rahmen, älteres Haus, das gerade etwas Renovierung erfährt (im Innenhof). Beim Frühstücksbuffet wird gegen Ende nicht mehr aufgefüllt. Das Beste ist die Lage direkt an einem Ende der Fußgängerzone.