Note fondée sur 1 613 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mars 2024 par Online Reputation, Gestion de l’hôtel
Estimado Sr. Eric,Agradecemos que nos haya elegido como destino de vacaciones y esperamos recibirle nuevamente.Un cordial saludo,Guest RelationsBahia Principe Bavaro Resort
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2023 sur Expedia
Magnifique resort pour les familles. La nourriture est très bonne.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2023 par Online Reputation, Gestion de l’hôtel
Dear Tania,It is a pleasure that you consider our resort great for families and that you highlight the food.Best regards,Online ReputationBahia Principe Bavaro Resort
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 janv. 2023 sur Expedia
oui
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2023 par Online Reputation, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Vlad,Thank you very much for staying at our hotel. We hope everything went well and that you enjoyed your vacation.We hope you can repeat this great experience and tell us more about your next stay!Best regards,Online Reputation Bahia Principe Bavaro Resort
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 janv. 2023 sur Expedia
Nous avons apprécié la tranquillité et la sécurité pour nos enfants. Par contre, nous avons trouvé que les repas au buffet étaient souvent froids et répétitifs.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 janv. 2023 par Online Reputation, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We appreciate you sharing your feedback with us and highlighting the safety of our resort, etc. We regret the inconvenience mentioned above, but rest assured that these have already been transferred to the Food & Beverage department to analyze the points you mention.We hope you will return to this paradise in the Dominican Republic and enjoy all our facilities and services.Bahia Principe Hotels & Resorts, all inclusive hotels in Punta Cana.Best regards,Online ReputationBahia Principe Bavaro Resort
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 janv. 2023 sur Expedia
Séjour décevant. Ce n’est pas un hôtel 5 étoiles. Le service est inégal, nous avons trouvé 2 coquerelles dans la chambre, homard mal cuit pour le souper du 31 décembre et party du nouvel an se terminant à 12:30 AM. La nourriture était trop salée et les poissons crues m’ont rendu malade. Le bord de mer est rempli d’algues. Les activités étaient répétitives et peu attrayantes. Point positif, les jardins étaient bien entretenus et la piscine était propre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2023 par Online Reputation, Gestion de l’hôtel
Dear Jose,We sincerely appreciate your feedback as it plays a key role in our continuous improvement process. Rest assured that these have already been transferred to the Food & Beverage department to analyze the points you mention.Regarding the insects, let us inform you that due to the tropical climate and lush vegetation surrounding our facilities and, taking into account that we are located in a protected mangrove area, the presence of certain species coming from outside cannot be avoided at all times; however, we do not have insect infestations in the resort. Nevertheless, since the well-being of our guests is our priority, we are very strict with sanitary measures. Thank you for mentioning the gardens, the clean swimming pools, etc.We hope to welcome you on a future stay and have the opportunity to change the bad perception you may have had of our Online Reputation.Bahia Principe Bavaro ResortBest regards,Online ReputationBahia Principe Bavaro Resort
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 nov. 2022 sur Expedia
Super pour les enfants
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 nov. 2022 par Online Reputation, Gestion de l’hôtel
Dear Jean-Luc, First of all, we thank you for your comments and we are very happy that you enjoyed our hotel with your family. Kind regards!Online reputation
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2022 sur Expedia
Excellent pour les familles! Nous avons adoré nos vacances!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2022 par Online Reputation, Gestion de l’hôtel
Dear Karel, It is fantastic that you have chosen us as your vacation destination and that you consider our facilities excellent for families. Best regards, Online Reputation Bahia Principe Bavaro Resort
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 déc. 2021 sur Expedia
le plus : l'hotel en lui meme et la proprete irreprochable le moins : personnel desagreable, hautain, restauration minimaliste et sans saveur, pas digne d'un soi disant 5 etoiles, mini bar dans la chambre vraiment le strict minimum, l'alcool est vraiment a jeter. Mobilier de la chambre a reparer Literie digne d'un motel Carrelage extremement glissant !! avec des enfants c'est complique a gerer Sur la plage : les helicos qui passent toutes les 5 minutes Les vendeurs qui vous harcelent a longueur de journee Les distributeurs de gel hydroalcooliques sont partout mais vides Ca ne vaut vraiment pas le peine d'aller dans cet hotel pour le prix que l'on paye. Tres decu
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 déc. 2021 par Online Reputation, Gestion de l’hôtel
Dear guest, We apologize for any inconveniences you may have experienced. Even though you feel a bad breath with this unfortunate situation, we are seriously committed to the achievement of our guests' satisfaction, because your opinion is one of our top priorities and we do not want you to have a mistaken perception from us. Kind regards, Adriana Peguero Online Reputation Bahia Principe Bavaro Resort
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Online Reputation, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs. Valeria,Thank you for visiting us. We hope your stay was pleasant and that you will visit us very soon.Best regards.Mayoris Rijo,Guest Relations Department
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Online Reputation, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Dany,Thank you for visiting us. We hope your stay was pleasant and that you will visit us very soon.Best regards.Mayoris Rijo,Guest Relations Department