Note fondée sur 937 évaluations de clients

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4,3 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Super

Publié le 19 déc. 2021 sur Hotels
Un deuxième séjour au sein de cet hôtel avec accès preferred club. Service optimal du majordome qui anticipe le besoin. Bon rapport qualité prix. Service de qualité !!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 déc. 2021 par Lbrador, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for your feedback! Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2024 par Marlys Ramos, Gestion de l’hôtel
Dear Carmen:Thank you for your honest valuation, it was a pleasure to host you.Regards.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juin 2024 sur Expedia
They treat you like family once u step in the parking lot.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2024 par Marlys Ramos, Gestion de l’hôtel
Dear Christian:We appreciate the time that you have invested in writing an overview of your recent stay with us and for taking the time to commend the service from our Team.Regards.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par Marlys Ramos, Gestion de l’hôtel
Dear Ashley:It was a honor to host you.Regards.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juin 2024 sur Expedia
Hola debo decir que el hotel es algo maravilloso la verdad es increíble la atención que me dieron y estoy muy agradecido con el mayordomo Javier porque es una persona excelente también estoy agradecido con el manager de recepción Félix y zuleika porque me ayudaron muchísimo a que pueda extender mi habitación y poder disfrutar del hotel hasta el último momento.también estoy agradecido con Manuela la del coco café porque es una muchacha increíble. Realmente la comida en el hotel es muy muy buena la atención es excelente, la limpieza súper y debo decir que mi experiencia fue muy buena en términos generales. Gracias a todos y cada una del personal del hotel por hacer todo esto posible, Gracias!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2024 par Marlys Ramos, Gestion de l’hôtel
Estimado Santiago:Agradecemos mucho que haya elegido esta importante comunidad para agradecer públicamente a esos que destacaron con usted en cuanto a servicio con los cuales compartiremos su comentario.Saludos.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juin 2024 sur Expedia
Everything
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par Marlys Ramos, Gestion de l’hôtel
Dear Tyesha:Thanks for your honest review.Regards.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juill. 2024 par Marlys Ramos, Gestion de l’hôtel
Dear Caitlin:We regret to see this review, which shows that we were unable to exceed your expectations during your recent stay with us and we hope you will accept our sincerest apologies.Regards.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juin 2024 sur Expedia
The resort was great from the start. We were upgraded to a preferred room. Our butler Javier was great. Any issues we had he quickly took care of. Every morning he checked in to see if anything we needed for the day. He was great!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2024 par Marlys Ramos, Gestion de l’hôtel
Dear Marcus:We feel so happy to read your comments about our hotel, you cannot imagine how thankful we are when reading your positive review, it looks like we have succeeded in making another guest to experience our superb service.Regards.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juin 2024 sur Expedia
I like that they had transportation within the resort. Our concierge Javier was amazing!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2024 par Marlys Ramos, Gestion de l’hôtel
Dear Christopher:It is wonderful to read your comments about your recent stay in our hotel, there is nothing better than being able to meet the expectations of our guests.Regards.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juin 2024 sur Expedia
We had a great time and the people were super friendly and helpful. Javier checked on us and sent us the events happening at the hotel daily! Victor with Amstar was great booking our excursions and when we had to cancel one bc my son got sick it was no hassle. Also Ionel and the other servers made sure our drinks were always full when we sat by our pool by building 5! The food was good tons of variety and we appreciated the stations for the buffet. The only reason we didn’t give it 5 stars is it does need some updating- the floors in the room are so slippery bc of the tile we had to lay towels down and we had issues with our door the first three days where our key cards weren’t working but they fixed it right away. There should be more places to get towels for the polls and more place to disguard used towels like by the exits of the pool. Overall we were very happy
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2024 par Marlys Ramos, Gestion de l’hôtel
Dear Sabrina:Thanks for your comments! It has been a true honor to have the opportunity to be your hosts in this occasion.The entire team is looking forward to welcoming you back here in the future, do not hesitate to contact us in case that you need assistance with your next booking.Regards.