Note fondée sur 3 224 évaluations de clients

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4,1 sur 5
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Josué Santos, Gestion de l’hôtel
Dear Slimane, please accept our warm thanks for taking the time to share your review with the virtual community about our Grand Sirenis Punta & Aquagames hotel. Thank you for giving us the highest score! We are delighted that you enjoyed your stay at the Grand Sirenis Punta Cana Hotel. We are delighted to know that we met your expectations. . We hope to see you again soon for another great experience
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mai 2024 sur Expedia
Très belle vacances 8 nuits en mars Complexe incroyable surtout parc aquatique, service génial. le personnel est absolument incroyable. La nourriture dans les restaurants est bonne .
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2024 par Josué Santos , Gestion de l’hôtel
Dear Rita, Thank you for choosing our hotel for your vacation and for sharing your impression of your stay at Grand Sirenis Punta Cana Resort. We deeply regret that you have not found all the aspects to your liking and we wish to apologize for any other inconvenience you have experienced. We would be also glad to receive any additional comment that would help us to identify our opportunity areas in order to improve.We hope we have a chance to look for a second opportunity to show what can a truly Sirenis experience can be. Best regards Josue Santos, Guest Service manager.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2024 sur Expedia
Superbe hotel avec de belles prestations. Animations variées et de qualité. Buffet offrant un large choix. Au bord d'une très jolie plage. Complété par un parc aquatique. Un personnel agréable. Merci pour ce beau séjour dans votre établissement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2024 par Josué Santos , Gestion de l’hôtel
Dear Stephane, Thank you for choosing our hotel for your vacation and for sharing your impression of your stay at Grand Sirenis Punta Cana Resort. We deeply regret that you have not found all the aspects to your liking and we wish to apologize for any other inconvenience you have experienced. We would be also glad to receive any additional comment that would help us to identify our opportunity areas in order to improve.We hope we have a chance to look for a second opportunity to show what can a truly Sirenis experience can be. Best regards Josue Santos, Guest Service manager.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
Luz at the front desk that is dedicated to Expedia’s client is very good and helpful. For sure the hotel wants to see you back so they “offer you” a better breakfast to try to sell you more vacation directly. It was pretty annoying but I guess a normal practice. Overall we had a nice stay. Food was good, except for the dairy products that are very different from North America.(in taste)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Josue Santos, Guest Service manager., Gestion de l’hôtel
Dear Michael Thank you for choosing our hotel for your vacation and for sharing your impression of your stay at Grand Sirenis Punta Cana Resort. We deeply regret that you have not found all the aspects to your liking and we wish to apologize for any other inconvenience you have experienced. We would be also glad to receive any additional comment that would help us to identify our opportunity areas in order to improve.We hope we have a chance to look for a second opportunity to show what can a truly Sirenis experience can be. Best regards Josue Santos, Guest Service manager.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Tres bel environnement Personnel tres agreable Belle plage belle piscine Animation tres bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par Josue Santos, responsable du service client, Gestion de l’hôtel
Chère Sebastien, veuillez accepter nos chaleureux remerciements d'avoir pris le temps de partager votre avis avec la communauté virtuelle sur notre hôtel Grand Sirenis Punta & Aquagames. Merci de nous avoir donné la note la plus élevée ! Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour à l'hôtel Grand Sirenis Punta Cana. Nous sommes ravis de savoir que nous avons répondu à vos attentes. Nous espérons vous revoir bientôt pour une autre expérience incroyable. Cordialement, Josue Santos, responsable du service client
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 févr. 2024 sur Expedia
Tres bon service Wesler et de Luce a la réception
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 févr. 2024 par Josue Santos, Responsable du service client, Gestion de l’hôtel
Cher David, Veuillez accepter nos chaleureux remerciements d'avoir pris le temps de partager votre avis avec la communauté virtuelle sur notre hôtel Grand Sirenis Punta & Aquagames. Merci de nous avoir attribué la meilleure note ! Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour à l'hôtel Grand Sirenis Punta Cana. Nous sommes ravis de savoir que nous avons répondu à vos attentes. Nous espérons vous revoir bientôt pour une autre expérience incroyable!" Cordialement, Josue Santos, Responsable du service client
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 janv. 2024 sur Expedia
Tous était parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 janv. 2024 par Josue Santos, Gestion de l’hôtel
Chère Sylvie , Nous apprécions le temps investi pour nous faire part de vos commentaires sur le complexe Grand Sirenis Punta Cana & Aquagames. La plus grande récompense que nous puissions recevoir, ce sont des commentaires comme le vôtre qui nous incitent à continuer à travailler très dur pour viser l'excellence. Notre principale priorité est de garantir votre niveau maximum de satisfaction et nous sommes heureux d'avoir atteint cet objectif grâce à votre visite. Nous apprécions vos remarques positives concernant le service, la nourriture et le personnel incroyable. Nous sommes impatients de votre retour et de vous chouchouter comme vous le méritez. Cordialement, Josue Santos, responsable du service client
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 janv. 2024 sur Expedia
J'ai beaucoup aimer la plage , l'hotel etait beau et passible mais attention a vos achats a l'hotel es especial avec Lucas , pour vendre leur produits il n"etait pas transparent avec nous ... pour le reste tout etait correct.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 janv. 2024 par Josue Santos, Guest Service manager., Gestion de l’hôtel
Dear Yuliet, Thank you for choosing our hotel for your vacation and for sharing your impression of your stay at Grand Sirenis Punta Cana Resort.We deeply regret that you have not found all the aspects to your liking and we wish to apologize for any other inconvenience you have experienced. We would be also glad to receive any additional comment that would help us to identify our opportunity areas in order to improve.We hope we have a chance to look for a second opportunity to show what can a truly Sirenis experience can be. Best regards Josue Santos, Guest Service manager.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 janv. 2024 sur Expedia
It is the 3rd time we are staying ath this hotel, each time 2 weeks at Christmas time. It has really gone down vs Christmas 2022 with chaos everywhere
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 janv. 2024 par Nicolas Jorge Manager On Duty, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Nicolas It is a pleasure to receive your impressions about our Grand Sirenis Punta Cana & Aquagames resort and the experience you had here.Please accept our gratitude for taking the time to leave us your opinion. Allow us to express our most sincere apology for not providing you with a 100% pleasant stay even though it is our mission as a customer service-oriented company and it is very valuable to us that you have let us know your opinion about our Christmas so we can improve every day more and provide a better service.Cordially,Nicolas JorgeOn Duty Manager