Note fondée sur 30 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 janv. 2019 sur Hotels
J’ai passé un agréable séjour à l’hôtel Capriccio Mare, la réception est très à l’écoute, le petit déjeuner est excellent. C’est un très bon rapport qualité/prix surtout à Punta Cana.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2019 par Lourdes, Gestion de l’hôtel
Nos alegramos de que su estancia en Capriccio Mare haya sido de su agrado. Trabajamos arduamente para brindarle a nuestros huspedes un excelente servicio y por tanto valoramos mucho su comentario. Gracias por preferirnos!!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Alexander Perez, Gestion de l’hôtel
Muchas gracias por su puntuación!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mai 2024 sur Expedia
Excelente
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mai 2024 sur Expedia
Place floods when it rains. Reception had no record of free breakfast. I had to prove it with my receipt. Good place if the plan is to save money.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 avr. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 avr. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 janv. 2024 sur Expedia
la amabilidad de sus empleados
3 sur 5
par un voyageur

Hotel normal

Publié le 2 janv. 2024 sur Hotels
Es un hotel de paso, muy normal, para pasar una noche. En mi caso ese era el objetivo, así que todo salió bien.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 déc. 2023 sur Expedia
The property appeared to been closed for a while was not clenned when we arrived . Theres no ventilation in the room nor the bathroom. Broken shower head, constant suage smell . They wouldn't provide clean towels unless you asked,. The breakfast was boring. The staff wasn't attentive. Constant puddle in the bathroom when you shower , no Hair dyer,
2 sur 5
par un voyageur de Bolton

Publié le 28 août 2023 sur Expedia
We stayed 3 nights. This hotel is very affordable and mostly clean. The staff is ok, they are serviceable but not friendly. There are no lamps in the rooms, the bed sheets had holes and the toilet often doesn’t flush. There are no exterior windows, the windows look into the hallway facing the other rooms. The restaurant is mostly Italian cuisine and they have strict eating hours, no room service is available. The food is mediocre for the price, it is comparable to USA restaurant prices, but not nearly as good. There is a pool but the seating area is small. There is nothing within walking distance and no beach access unless you take a cab. I would not stay at this hotel again, but if you need a one night stop in Punta Cana, I guess the nightly price is worth it.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2023 par Hamlet marty, Gestion de l’hôtel
Mrs. Carla, I hope you are well. We are very sorry for the situation presented. I hope that on another visit we can make up for the misunderstanding, have a great day