Note fondée sur 929 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mars 2023 sur Expedia
Rooms were clean, very convenient check in and very kind staff. But : - our 335 room just next to air conditioning therefore noisy, - no hot water at all from 5am until our departure. Not able to take a shower before taking plane. All this for 500 usd the night. A little overpriced compared to services and lack of any solution to just be able to take a shower before our travel beck to Europe. Compound is nice, beach very pleasant. But a very US mindset (loud music, « coffee » at breakfast…). Not a relaxing mood. Anyway, if there was not these issues of air conditioning noise (the one of the main building, just in front of our room door) and lack of any solution in the absence of hot water, could be a nice stop for one night or two before taking the plane.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mars 2023 par Jordi Figols - Director of Rooms, Gestion de l’hôtel
Dear Matthieu,First of all, we would like to thank you for choosing The Westin Puntacana Resort & Club, it was a pleasure to have you host you!We are delighted to know that you were satisfied with the cleanliness of our rooms and the overall service experience at Check In in time and while on property.On the other hand, we would like to apologize for the inconveniences regarding the hot water situation; unfortunately that specific day we had a major issue with the hot water supply that affected the entire hotel for few hours, luckily our Engineering team was able to fix it early in the morning.Should you decide to visit us again, please, do not hesitate to contact us, it will pur pleasure to take care of you.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 déc. 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mars 2022 sur Expedia
J'aurais aimé une plus grande variété dans le menu des restaurants. La nourriture était très Américaine ou méditerranéen.J'aurais préféré de la nourriture local.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2022 par Angelo Camejo, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs, Elaine On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your positive feedback . It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the hotel team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback. We hope to welcome you again soon. Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 déc. 2021 sur Expedia
Amazing vacation! The westin punta cana is only 10 minutes away from the airport. The rooms, the beach and the pools are great. The staff is very friendly. Wéll be back!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2022 par KassandraCastillo, Gestion de l’hôtel
Dear Manon, We want to thank you for taking the time to fill out the survey and for your wonderful comments, please come back again, if need any assistance prior your arrival, don’t hesitate in contact us.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 sept. 2021 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Très beau, très pro

Publié le 14 août 2021 sur Hotels
Très bel établissement, personnel très pro
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 juill. 2021 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Un séjour parfait. On y retourne

Publié le 16 juin 2021 sur Hotels
Nous avons été enchantés de notre sejour. Le personnel est adorable, la literie super confortable, la chambre très spacieuse, une enorme piscine et une très belle plage. Nous avons aussi profité des vélos qui sont à disposition. On a adoré.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 mai 2021 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de Saint domingue

Publié le 24 oct. 2020 sur Expedia
Hotel tres beau et propre, personnel très agréable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2020 par Angel, Gestion de l’hôtel
Cher Rixys, merci de rester avec nous! Nous apprécions sincèrement vos commentaires. Notre personnel est très heureux que vous ayez apprécié votre séjour chez nous. Nous serions plus que ravis de vous accueillir à nouveau dans notre magnifique The Westin Puntacana Resort & Club.