Note fondée sur 946 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 14 janv. 2024 sur Expedia
I’m really sad I had to pay 300 $ US to gâte a room I had already ask Expedia I wanted ! I wanted to be in the T1 section and I told them on the booking . Then they booked us in T3 really far and we had to pay 300 $ us to get a room in the T1 section . Might not booked with Expedia next time if I don’t get that refund . Thanks
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2024 par Ivan Vazquez, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs. Stephanie,Thank you for choosing Grand Palladium Vallarta as your recent vacation destination.For your following up, please share all the information with the corresponding department.We will be glad to elaborate on any further information as requested.Kind regards. Ivan Vazquez,Hospitality Manager.
par un voyageur
Publié le 18 déc. 2023 sur Expedia
C’est le seul tout inclus ou presque qui permette de surfer juste en face de l’hôtel! La nourriture était délicieuse, autant au buffet qu’aux restaurants à la carte.
La piscine pour adulte était très prisée par les groupes venus pour des mariages alors un peu achalandée mais la vue y est incroyable et les couchers de soleil… wow.
Un peu bruyant pour les chambres du côté piscine adulte qui ferme à minuit pour les couches tôts comme nous.
Sans être un hôtel luxueux ou récent, les chambres et installations étaient propres et bien entretenus, nous retournerons à cet hôtel sans hésiter, la prochaine fois probablement avec les enfants, pour qui les installations avant l’air très bien!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 déc. 2023 par Ivan Vazquez, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs. Sylvie,Thank you for choosing Family Selection like your recent vacation destination.We are gratefull for your good comments about your stay. Our goal is not only to make our guests return but to make them feel more comfortable each time and to notice the improvements in our services.Thanks again and please, do not hesitate to contact us for your next visit in order to grant you the best of attentions.Kindest regards,
par un voyageur
Publié le 29 mai 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mai 2023 par Ivan Vazquez, Gestion de l’hôtel
Dear Jean Michel,Thank you for your excellent rating.We are so happy to know that you had a truly amazing experience in our resort, it was a honor to give you a best welcome.Please do not hesitate to contact us in your next vacations, it will be a pleasure to assist you.Kind regards.Ivan Vazquez,Hospitality Manager.
par un voyageur
Publié le 8 mai 2022 sur Expedia
Thx so much to grand palladium Vallarta ! We had a really good time ! The staff is incredible. We had a little problem at the arrival but the staff hotel took care of it the moment they realize their error. Thx again we had such a great time !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mai 2022 par Ivan Vazquez , Gestion de l’hôtel
Dear Mrs. Stephanie,
Thank you very much for sharing a good review of our Grand Palladium Vallarta.
It pleased us greatly that it has been a memorable one. We are so glad that you have felt accommodated by the excellent performance done by our team. We'll keep doing our best efforts aiming to get your full satisfaction.
We hope to have the opportunity to offer you our services again in the future.
Receive warm greetings from paradise.
Ivan Vazquez,
Hospitality Manager.
par un voyageur
Publié le 17 oct. 2024 sur Expedia
Excelente servicio de todo el personal
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par Ivan Vazquez, Gestion de l’hôtel
Apreciable Sr. Luis,Gracias por haber elegido Grand Palladium Vallarta como su destino de vacaciones.Nos sentimos felices de saber que los servicios brindados hayan cumplido con sus expectativas y con ello se haya llevado a casa un bonito recuerdo.Confiamos nos brinde pronto la oportunidad de darle nuevamente la más cordial de las bienvenidas a esta siempre su casa.Saludos cordiales.
par un voyageur
Publié le 14 oct. 2024 sur Expedia
Demasiada gente y pocos espacios para reservar las cenas, y eso que fuimos en temporada baja
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par Ivan Vazquez, Gestion de l’hôtel
Estimada Sra. Ariadna,Gracias por compartirnos su experiencia en Grand Palladium Vallarta Resort & Spa para contribuir a la mejora continua de nuestro servicio.Lamentamos sinceramente no haber estado a la altura de sus expectativas en esta ocasión. Sin duda no es lo que nos caracteriza como compañía, por lo que puede tener la certeza que enviaremos sus comentarios a los departamentos correspondientes para la implementación de mejoras.Si hay algo que podamos hacer por usted en un futuro, no dude en contactarnos.Reciba un afectuoso saludo.
par un voyageur
Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par Ivan Vazquez, Gestion de l’hôtel
Apreciable Sr. Alejandro,Gracias por haber elegido Grand Palladium Vallarta como su destino de vacaciones.Lamentamos sinceramente no haber cumplido con sus expectativas en esta ocasión, tenga la certeza que enviaremos sus comentarios a los departamentos correspondientes para un pronto seguimiento.Si hay algo que podamos hacer por usted en un futuro, quedamos a sus ordenes,Saludos cordiales.
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
Is over priced for what we got building and pool bad condition all pictures of the hotel is photoshop
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Ivan Vazquez, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. WalterWe are so sorry to hear the disappointments you experienced with the service received. I want to assure you that this is by no means the standard we strive for and it is incredibly daunting to know that your experience was marred by these issue, as impeccable service is always our goal and we usually achieve it.Your observations have been relayed to our managers for their future considerations and trainings, we will follow up and make sure these kind of incidents don't happen again.Warmest regards.
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Todo bien, solo las bebidas les falta un poco de calidad!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Ivan Vazquez, Gestion de l’hôtel
Apreciable Sr. Barron,Gracias por haber elegido Grand Palladium Vallarta como su destino de vacaciones.Sus comentarios son importantes para nosotros, por lo que puede tener la certeza que daremos un pronto seguimiento con los departamentos correspondientesSi hay algo que podamos hacer por usted en sus futuras vacaciones, no dude en contactarnos.Saludos cordiales.
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Extensa algunas áreas descuidadas
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Ivan Vazquez, Gestion de l’hôtel
Apreciable Sr. Sampedro,Gracias por haber elegido Grand Palladium Vallarta como su destino de vacaciones.Lamentamos sinceramente no haber cumplido con sus expectativas en esta ocasión, tenga la certeza que daremos seguimiento a sus comentarios con los departamentos correspondientes para la implementacion de mejoras. Si hay algo que podamos hacer por usted en un futuro, no dude en contactarnos.Saludos cordiales.