Note fondée sur 29 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
83 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 janv. 2020 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 janv. 2020 sur Expedia
숙소가 너무깨끗했고, 일단 프런트 분이 너무 친절하셨어요, 구지 흠을 좀 잡자면 방이 너무추웠어요, 에어컨히터를 틀었으나 방이 생각너무 너무 넓어 그런지 그래도 많이 추웠어요. 그래도 청도 가면 숙소 어디로 잡을래? 하면 저라면 여길 다시 가겠어요. 아 그리고 전제렌지가 없어서 , 좀 아쉬웠어요. 그것만 있었더라면 참 좋았을텐뎅 ㅠㅠ 그래도 너무 만족하고 너무 편하게 잘 쉬었다 갔습니다!
1 sur 5
par un voyageur

영화 황해의 연길분위기를 경험하고픈거 아니면 왠만하면 가지마~!

Publié le 26 déc. 2019 sur Hotels
청소는 언제했는지 불분명....욕실먼지는 애교수준. 돌같은 메트리스는 중앙이 꺼져있고, 난방은 벽에 달린 냉난방겸용기가 전부. 콘센트는 침대옆 한개만 작동. 드라이기 작동안됨. 딱 장점하나는 공항바로옆인거. 걸어서 12분 직원 츤데레스타일. 무뚝뚝한듯 친절.
5 sur 5
par un voyageur

Happy Stay

Publié le 21 nov. 2019 sur Hotels
Amazing stay compares to the price we paid, super facilities and very close to the Qingdao Airport.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 nov. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Bueno pero deben limpiar más las instalaciones.

Publié le 21 sept. 2019 sur Hotels
La habitación estaba muy buena y amplia sin embargo la cama era tan dura como una tabla y el baño le hacía falta mas limpieza (área de la ducha), está extremadamente bien ubicado y funciona el servicio de recogida llevada al aeropuerto así que esto es un punto a favor para este hotel, muy poco inglés del personal.
3 sur 5
par un voyageur

房內設施不好

Publié le 16 août 2019 sur Hotels
離機場近,但附近沒有商店,需要步行約一公里才有超市。 老式酒店,房內連書桌都沒有,電視也很不清楚,晚上還真只能靠網路了。
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 mai 2019 sur Hotels
Sporco da fare ribrezzo
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 avr. 2019 sur Expedia
The room was quite large and comfortable. Within walking distance to the Qingdao (TAO) airport and close to restaurants. I would stay here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 avr. 2019 par heng bo hotel, Gestion de l’hôtel
Dear guests,I am very glad that you can stay in our humber hotel and give quality comments.We will continue to wake efforts to ensure our service quality. Looking forward to your next visit
2 sur 5
par un voyageur

Bad expience, 2 star hotel pay for 4 star price.

Publié le 28 mars 2019 sur Hotels
The bathroom is very bad design, there is a glass door to entry so no privacy for the person who is in the bathroom, the other door for the toilet is hardly open. The sink for washing is very low, you have to bend down to clean up yourself. The window is very small and the glass is very dirty, it seems you are in a jail cell. The hallway is very dirty and smelly. This hotel needs a complete renovation. Only breakfast is acceptable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2019 par heng bo hotel, Gestion de l’hôtel
Dear guests I am sorry for not being able to bring you a satisfactory check-in experience .In view of your comments,we have put forward requirements to relevant departments for sorting out. We will make persistent efforts to ensure service quality