Note fondée sur 11 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,9 sur 5
4,9 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
5,0 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de Wadsworth

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 juill. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juin 2024 sur Expedia
Good
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 juin 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 avr. 2024 sur Wotif
Very nice
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 déc. 2023 sur Expedia
Very good hotel and smart choice
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 nov. 2023 sur Expedia
It was in a nice quiet area
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 oct. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur de Armenia

Publié le 20 juin 2023 sur Expedia
I would like to highlight the excellent service and attention provided by Miss Wanda at hotel front desk. I am greatly thankful to her for her kindness and service vocation, thinking about the well-being of guests and making all possible at her end to make the guest feel like home. Another thing that I would like to highlight is the breakfast... a very convenient relation price-quality. Very good breakfast options for guests to select. And last: When I made my reservation through expedia, I saved the address of the hotel in expedia application map. It happened that the location of the hotel in the expedia application map was completely wrong... Actual location of the hotel is nearly 7 kms away to the north from the location shown in expedia map application.... I explained so in the front desk of the hotel when I finally arrived after nearly 1 hour looking for the hotel. The front desk personnel was very helpful and kind, as I already wrote and they took note of this to inform expedia about this mistake.