Note fondée sur 1 055 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
4,1 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Expedia
-
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Pas assez d’emplacements de parking Petit déjeuner insuffisant pour le nombre de clients
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par La réception, Gestion de l’hôtel
Merci pour votre retour nous sommes désolés des inconvénient rencontres et espérons faire mieux si vous séjourner a nouveau dans notre établissement.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Très belle hôtel Je le recommande a tous 🙏🙏🙏
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par La réception, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup pour votre commentaire nous espérons vous revoir dans un futur proche.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Bel hôtel et bien situé! Le petit déjeuner inclus es super et bien apprécié. Les enfants ont adoré la piscine avec la glissade. Attention si vous avez des allergies aux animaux, tous les chambres peuvent en accueillir et non seulement une étage où quelque chambres. Par contre, le ménage semble adéquat car aucune réaction de notre côté. Beau séjour!!! Merci
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Hello Jean-François, thank you for taking the time to share your feedback! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay at our well-situated hotel and that the included breakfast was super and well appreciated. We're glad to hear that the kids loved the pool with the slide. We apologize for any inconvenience caused by potential pet allergies, and we appreciate you bringing this to our attention. We'll make sure to address this issue and ensure that guests with allergies have suitable accommodations in the future. We're glad that the cleanliness of the room met your expectations and that you had a great stay overall. Thank you for choosing to stay with us, and we look forward to welcoming you back in the future!Best Regards,Customer Care Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Tranquille personnel tres aimable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Hello, thank you for sharing your feedback with us! We're glad to hear that you found our staff friendly and the atmosphere peaceful during your stay at Super 8 by Wyndham Quebec City. We always strive to provide a welcoming and comfortable experience for our guests. If there are any specific areas where we can improve to make your next stay even better, please let us know. Your feedback is valuable to us as we continue to enhance our services. We hope to have the opportunity to host you again in the future. Have a great day!Best Regards,Customer Care Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Je le recommanderait a mes amis
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Simon, thank you for recommending Super 8 by Wyndham Quebec City to your friends! We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Your positive feedback is greatly appreciated, and we hope to welcome you back again soon. Thank you for choosing Super 8 by Wyndham Quebec City.Best Regards,Customer Care Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Merci ce fut un agréable séjour à votre hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Bonjour et merci d'avoir pris le temps de laisser un commentaire. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez passé un agréable séjour à notre hôtel Super 8 à Québec. Votre satisfaction est notre priorité et nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau bientôt. Au plaisir de vous revoir!Best Regards,Customer Care Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Nous avons beaucoup apprécié notre séjour! Il y a eu un problème avec la piscine le vendredi matin mais la gérante nous a accordé un late check out pour compenser et nous avons eu la piscine à nous seuls pour presque 2h!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Bonjour! Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez beaucoup apprécié votre séjour chez nous malgré le problème rencontré avec la piscine. Nous sommes heureux que notre gestionnaire ait pu trouver une solution en vous accordant un late check out et en vous offrant la piscine pour vous seuls pendant presque 2 heures. Nous nous excusons pour tout inconvénient causé et nous apprécions votre compréhension. Votre feedback est précieux pour nous et nous utilisons vos commentaires pour améliorer nos services à l'avenir. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau lors de votre prochaine visite à Québec!Best Regards,Customer Care Team
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Malgré une forte recommandation pour la famille, les enfants d autre famille laisser sans surveillance dans les corridors de l hotel ainsi qu'à la piscine. Beaucoup trop d occupants dans la piscine et presque aucun règlement sont respectés dans cette piscine. Le chlore est trop élevée et chauffe les yeux juste a se promener a proximité. Les draps ont été mal laver avec des taches et des des mottons de cheveux dans les draps. Wifi très lent et connection au réseau cellulaire est plus rapide et médiocre aussi. Le stationnement est complet et devons stationner a des des endroits interdit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Hi André, It's disappointing to hear that you did not experience the usual level of satisfaction that other guests have with their stays with us, and we deeply regret the issues that marred your time at our hotel. Cleanliness is a top priority, and we strive to create a safe and comfortable environment for all guests. Your comments about unsupervised children, overcrowded pool, and cleanliness of the sheets are concerning and do not reflect the high standards we strive to maintain at our hotel. Our pool is one of our most popular features, so it does tend to get crowded during peak times or when the hotel is at high occupancy levels. That said, we take your concerns seriously and are reviewing our protocols for the pool and the hotel's indoor public areas with our team to ensure our rules are strictly enforced in these areas. We will also discuss your review with our housekeeping team to ensure our standards of cleanliness are maintained at all times. Regarding your comment about the chlorine levels, we are genuinely sorry for any discomfort you experienced. We conduct tests twice daily to mitigate such issues; however, your voice is important to us, and we will have our maintenance team investigate the issue thoroughly to ensure a more comfortable experience for our future guests. As for our Wi-Fi service, we provide complimentary high-speed wireless internet access to our guests; however, it's clear that it was going through some issues, which is rare. Please know that your comments about Wi-Fi connectivity and speed have been noted and will be addressed with our network provider to make sure this was just a one-off incident. Unfortunately, parking is a significant concern in the city due to space constraints. Nonetheless, we provide convenient and complimentary parking for our guests and try our best to accommodate all our guests for this facility. We still apologize for any inconvenience caused. Thank you for bringing these matters to our attention. While it's noticeable that your experience was far from satisfactory, we are committed to delivering a superior experience and are keen to make this right for you. We would be grateful for the opportunity to re-establish credibility with you and hope you'll consider giving us another chance in the future to serve you better. Thank you for staying with us on this journey. We appreciate your visit and your feedback.Best Regards,Customer Care Team