Note fondée sur 926 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 sur 5
60 % des clients le recommandent
3,0 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Hotels
On n’est pas resté. Les chambres étaient sales et pleines d’insectes morts… ils ont toutefois remboursé sans problème afin qu’on puisse prendre un autre hôtel !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Paul Patel, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience with us. We are deeply sorry that the condition of the room you were offered was unacceptable, and we sincerely apologize for any inconvenience this caused you.We’re glad to hear that our team was able to assist you promptly with a refund, allowing you to make alternative arrangements. However, we understand that this does not make up for the disappointing experience you had upon arrival.Please know that your feedback has been taken very seriously. We are addressing the cleanliness issues and ensuring that our rooms meet the highest standards of hygiene and comfort. We are committed to making the necessary improvements to prevent such situations in the future.As a gesture of goodwill, we would like to offer you a special discount or complimentary service should you choose to stay with us in the future. We would love the opportunity to provide you with a much better experience.Once again, we apologize for the inconvenience and thank you for bringing this to our attention. Your satisfaction is important to us, and we hope to have the chance to serve you better in the future.Best regards, Paul Patel
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Il y avait le petit déjeuner inclus et l'hôtel est bien situé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Laura,We thank you for your comments and hope that your stay with us has been pleasant. We appreciate the opportunity to serve you and look forward to welcoming you back in the future.Sincerely,Hotel Manager.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Mauvais odeur dans les deux chambres. Petit déjeuner à desirer
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear karla,Your observations will definitely be taken into consideration.Guest comments are valuable inputs for us to better our services.You can expect a further improved stay next time.We hope you will come back and see us again soon.Sincerely, Hotel Manager.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Odeur horrible dans le.lobby et chambre. Dejeuner pourris.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We’re very sorry to hear about your experience. The issues with smell and breakfast quality are concerning, and we’ll address them immediately to ensure improvements. Your feedback is important, and we appreciate you bringing these matters to our attention. Visit us again soon.Sincerely, Hotel Manager.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
Not Queens bed but twins
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Maxence, Thanks for the stay and the feedback. Your comments are important for us. We shall definitely work on your observations. You can expect a further improved stay next time. Visit us again soon. Sincerely, Hotel Manager.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juill. 2024 sur Expedia
Le déjeuner inclus ne peut même pas être qualifié de déjeuner continental, il n'y avait pratiquement rien.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear François, We apologize for the problems you encountered with your stay. We are working on each of them and hope that you will give us another chance to earn your business. Sincerely, Hotel Manager.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 avr. 2024 sur Expedia
La propreté de la chambre était très bien mais la salle de bain est à rénovée. Une seule chaise dans la chambre et elle était défectueuse. Aucun verre dans la chambre. Par contre, les lits très confortables et c'était propre. L'accueil était très bien également.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 avr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ginette,We're pleased to hear that you found the cleanliness of your room to be excellent and that you were welcomed warmly. However, we apologize for the issues you encountered with the bathroom and the chair. Your feedback is valuable, and we will address these concerns to ensure a more comfortable experience for our guests. Thank you for sharing your thoughts with us.Sincerely, Hotel Manager.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 avr. 2024 sur Expedia
Tranquille et lit confortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 avr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Annie,We're delighted to hear that you enjoyed a quiet and comfortable stay with us. Providing a peaceful and restful environment for our guests is our priority. Thank you for choosing us, and we hope to welcome you back for another relaxing stay in the future!Sincerely, Hotel Manager.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2023 sur Expedia
Pas dispendieux mais très ordinaire
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We appreciate your kind words and wish you a pleasant stay with us in the future. We hope to welcome you back soon.Sincerely,Hotel Manager.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2023 sur Expedia
Très bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Pierrot,We appreciate your kind words and wish you a pleasant stay with us in the future. We hope to welcome you back soon.Sincerely,Hotel Manager.