Note fondée sur 111 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,9 Propreté de la chambre
4,9 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 4 févr. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 29 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 nov. 2022 par Owner, Gestion de l’hôtel
Thanks Chui, Loved having you guys with us :-)
par un voyageur de Salem
Publié le 11 oct. 2022 sur Expedia
Beautiful place perched on the mountainside overlooking Queenstown. It’s only a couple minute walk to central Queenstown. Very friendly and helpful proprietors. Fabulous view on the balcony.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2022 par Peter-Ray, Gestion de l’hôtel
Thanks for your review David
par un voyageur
Publié le 10 oct. 2022 sur Wotif
Loved it. Road works tricky tho
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2022 par Peter-Ray, Gestion de l’hôtel
Nice having you stay with us. Queenstown going through a bit of an upgrade right now, glad you made it through to us :-)
par un voyageur
Perfect retreat
Publié le 25 sept. 2022 sur HotelsWhat an amazing boutique hotel. We thoroughly enjoyed the quiet boutique feel. Amazing bed. Amazing views of Queenstown and the surrounding area. The added touches were excellent. Lovely big room with excellent bedding. Easy walk into the centre of Queenstown. Continental breakfast was excellent. Peter and Christine were lovely hosts. We would definitely stay here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2022 par Peter-Ray, Gestion de l’hôtel
Loved having you guys stay :-)
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2022 sur Wotif
This boutique hotel is a perfect combination of good hospitality and the fact that if you want to be left alone, that's respected.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2022 par Peter-Ray, Gestion de l’hôtel
Many thanks for your review Dale :-)
par un voyageur
Publié le 18 août 2022 sur Wotif
On a 3 day stay my room was not serviced once. They said every 2 days. That’s pretty poor
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2022 par Peter-Ray (Owner), Gestion de l’hôtel
DR Rodney-You had it explained at check-in that due to staff shortages the room would be serviced every 2nd day and if anything was needed in room otherwise you were just to let us know at breakfast. With all due respect your Hotel Room was left in the worst state I have seen in some time.
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2022 sur Wotif
Great location, warm rooms and run by friendly and considerate hosts.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2022 par Peter-Ray (Owner), Gestion de l’hôtel
Thanks for your gracious review. Welcome back to stay with us anytime :-)
par un voyageur
Publié le 4 juill. 2022 sur Wotif
Excellent location, parking on site, great service, and nice and warm for the winter months. It is a friendly and welcoming place to stay and you have a much more personal experience than if you stayed in a large corporate hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juill. 2022 par Peter-Ray, Gestion de l’hôtel
Many thanks for your kind words