Note fondée sur 943 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
78 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Médiocre

Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Le rapport qualite / prix n'est pas bon. Les tiges en metal du matelas font mal aux cotes, le lavabo etait bouché, le robinet ne fonctionnait pas correctement, le bruit du chauffage empeche de dormir. La vue est sur une toiture contrairement aux photos. L'ensemble est très vétuste et ne correspond pas au prix payé. Il est préférable de se loger ailleurs.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Amanda H , Gestion de l’hôtel
Good Afternoon,Thank you so much for taking the time to leave us a review! I can see by your reservation that you did not book a view room, to guarantee a view room these need to be booked. We do thank you for your feedback regarding the maintenance issues, and these have been resolved. We do thank you for your feedback, it is appreciated.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 mars 2024 sur Expedia
une remise a niveau de la salle de bain serait la bienvenue. les petits chalets sont sympas.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2024 par Amanda H , Gestion de l’hôtel
Good Afternoon,Thank you so much for taking the time to leave us a review! We are so pleased you enjoyed the chalets and we do appreciate the feedback of the bathrooms! We look forward to seeing you again!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Hotels
Bien placé pour tout faire à pieds. Hôtel cher.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par Amanda H, Gestion de l’hôtel
Good Afternoo,Thanky ou so much for taking the time to leave us a review! Wedo appreciate it.Kind Regards
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2018 par Sunil, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for a great rating. Looking forward to welcome you back sometime soon in near future. Kind Regards
2 sur 5
par Maude

Publié le 16 nov. 2017 sur Hotels
We stayed at Heartland for 3 nights and we don't recommend it at all. Here's why: 1) Very noisy: the street is VERY busy and the soundproofing is just non existent. I had a good pair of earplugs and I could still hear the cars day and night... We could also hear people talking and walking in other rooms. 2) there was no heating in our room. The first night we could barely sleep because of how cold the room was. The next morning we mentioned it to the reception. Unfortunately, the problem never got fixed. There was only one additional blanket in the wardrobe which was not enough in these circumstances. 3) the price we paid vs the quality of the room: our room needed big big big renos... (probably nothing done since the 70's or 80's...) For the price, there's no elevator, no gym, no pool, ... 4) on the second day, the person who cleaned our room left the door unlocked with a small opening... The 2 stars we're giving are for the quality of the WiFi and for Joey (receptionist) who was very helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 nov. 2017
Good afternoon Maude, Thank you for taking the time to review and rate Heartland Hotel Queenstown online, We certainly value your feedback and hope to see you in amazing Queenstown sometime soon, Kind regards, Ramon James - Hotel Manager
5 sur 5
par Oziel

Publié le 7 nov. 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 nov. 2017
Good afternoon, Thank you for the 5 star rating! We do hope to see you in amazing Queenstown sometime again soon, Kind regards, Ramon James - Hotel Manager
3 sur 5
par Isabelle

hôtel bien situé et propre

Publié le 14 mars 2017 sur Hotels
Hôtel bien situé, très proche du centre-ville, un peu bruyant à cause de la route assez proche, salle de bain assez ancienne, mais chambre très agréable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juin 2017
Good afternoon, Thank you for your rating and online review for Heartland Hotel Queenstown, We are looking forward to seeing you again soon, Kind regards, Ramon James - Hotel Manager
5 sur 5
par Patrick de Papeete

Bien

Publié le 19 août 2016 sur Hotels
Très bien merci
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juin 2017
Good afternoon, Thank you for your rating and online review for Heartland Hotel Queenstown, We are looking forward to seeing you again soon, Kind regards, Ramon James - Hotel Manager
5 sur 5
par sophie de toulouse

Publié le 12 août 2015 sur Hotels
très belle vue sur le lac accueil chaleureux la salle de bain mériterait d'être rénovée mais j'y retournerai très volontiers