Note fondée sur 893 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
Like: courtesy and customer service of all the staff 🤩👌 Did not like: Hall floor and elevator floor not clean. Kitchen not well equipped (no chopping block, no large knives and no scisors etc). No such thing as daily housekeeping: missing toilet paper, towels, milk, no bedsheets changed, no vacuum or cleaning in the room although we stayed 5 nights and paid 300$/night! The staff compensated nicely and promptly but we always had to ask… No mountain views from our room but a street view, plus the bar being just below our window, it was loud some evenings. In conclusion, for the price paid, we were disappointed. But the staff at Ramada … just WOW 🤩 A1 ✨🌟✨
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2024 par Jacob, FOM, Gestion de l’hôtel
Hi Marie,thank you for your review! We are pleased you enjoyed your stay and please accept our apology for the housekeeping issues. The team is bit struggling at the peak of the summer season.Hope to see you again soon.Kind Regards
4 sur 5
par un voyageur de Lyon

Publié le 15 mars 2020 sur Expedia
Appart hôtel bien situé près du centre. Vue sur le lac pour mon choix de chambre, rien d’exceptionnel, mais évite d’avoir vue sur la route principale...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2020 par GM, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us and pleased you enjoyed Ramada Queenstown Central.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 déc. 2024
All good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 déc. 2024 par Jacob, FOM, Gestion de l’hôtel
Thank you Lloyd!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
This Queenstown property is a perfect accommodation option for travellers on a modest travel budget. It is centrally located in the heart of the entertainment and shopping precinct. The studio room is spacious for two people and has good but restricted views of the lake and snow-capped mountains. Amenities are generous and provided in abundance. The Coco Cabana serves good food like the beef curry and the speciality burger. The reception staff, particularly Aaira, were accommodating, courteous and helpful in providing assistance with hotel amenities. I highly recommend this property!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Jacob, FOM, Gestion de l’hôtel
Hi Edmund,thank you very much for your review and hope to see you again soon.Kind Regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Wotif
Perfect spot. Easy distance to town. Lovely clean room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Jacob, FOM, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us Kylie. We appreciate your feedback!
3 sur 5
par un voyageur

Convenient location

Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
Positive: convenient for public transportation. Many buses stop within a stone way. Restaurants & shops are 10 minutes away. Condensation causes puddles of water on windows in the morning.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Jacob, FOM, Gestion de l’hôtel
Thank you for you feedback
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Great service, loved the room upgrade. Will definitely stay here again!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Jacob, FOM, Gestion de l’hôtel
Thank you very much Mahesh!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Great restaurant on the ground floor
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Jacob, FOM, Gestion de l’hôtel
Hi Ruben,thank you very much for your review we are pleased you enjoyed your stay.Kind Regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Clean tidy rooms, good room service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Jacob, FOM, Gestion de l’hôtel
Thank you Mitchell!
5 sur 5
par un voyageur de Parramatta

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Jacob, FOM, Gestion de l’hôtel
Thank you!