Note fondée sur 40 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Les proprios sont vraiment gentils. Les chambres sont spacieuses. La piscine est grande. Nous avons eu un problème avec le chauffe-eau, mais le problème a été réglé le jour même. Bien sûr, c'est un établissement qui a de l'âge. Mais pour le prix, c'était parfait.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2023 par excellent guests, Gestion de l’hôtel
Thanks for you evaluation.
4 sur 5
par un voyageur de Cancun

Publié le 20 juin 2024 sur Expedia
Encontramos un bichiro en la cama pero se veía fauna local lo que es normal por la selva. En general muy agradable
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 juin 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Hotel sencillo con buena atención

Publié le 28 mai 2024 sur Hotels
En general bien, la habitación cómoda funciona la ducha y el aire acondicionado, cama y almohadas suaves, alberca bien mantenida, lugares de ocio a corta distancia, parada de bus publico a Manuel Antonio y Quepos a menos de 30 metros, el concepto del hotel es low cost, el desayuno es de pago, no hay shampoo, crema y otros amenites en la habitación, y solo se hace la limpieza del cuarto bajo solicitud. Yo puede descansar bien y por eso doy esa buena crítica
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 avr. 2024 sur Expedia
This property is a small family run business . All the people who worked there really tried hard to make everything great. I was not feeling good with a flue stomach and was hoping for fresh food and they always seemed to find it for me. They helped with a booking tour and pointed out some animals. The pool was clean and refreshing. The only thing I could say that the curtains on the big windows where a little bit of a challenge to cover everything or get into the door and the lounge chairs looked a little bit on the run down side but in all we had a great time and would book this hotel any day:)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2024 par Excellent guest, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind words and for sharing your experience with us! We are so happy to hear that you enjoyed your stay. We can't wait to welcome you back to our hotel
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 avr. 2024 sur Expedia
Staff wanted to be helpful but the property is sparse and restrictive in terms of amenities and looks shabby from the outside. The rooms are clean but also look run down. There were only two very tiny bars of soap, no shampoo, and only one clothes hanger. The owner really needs to learn more about modern standards of hospitality business. I wouldn’t rate this as a 3- star hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2024 par good, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your review, it is important to us. We do not classify ourselves as a modern accommodation, we are a bit of a colonial space, in terms of the amenities of the room, we do not offer the distribution of shampo and on our page it indicates so. On the subject of body wash, guests have the possibility to request extras throughout their stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2024 par Excellent guest, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2024 par excellent guest, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2024 par Excellent guest, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating