Note fondée sur 12 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
50 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Beautiful designed and run hotel
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Traditional Baloch decor and they have most things a guest would need to enjoy a nice stay. Lobby gets filled up and busy with the entourage of government officials sometimes which can limit the experience of other guests.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 juill. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 juill. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juin 2024 sur Expedia
Beautiful property in the heart of Quetta and very safe and secure. Food and overall ambience is good. Staff are helpful and kind.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 sept. 2023 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 sept. 2023 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 juin 2022 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 déc. 2021 sur Expedia
Bathtubs to high difficulty getting in and out for older people
1 sur 5
par un voyageur

Unprofessional staff

Publié le 23 mars 2021 sur Hotels
I paid online but they did not accept voucher terrible service at check out charged me again saying we still not recieved your first night payment.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mars 2021 par Shahzeb Shahid, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Awais, This is with reference to your complaint, please accept my sincere apologies i will definetly share your complaint with my team. your payment will reinstate you back. requested you to give me some time to resolve this issue.