Note fondée sur 364 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
74 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 oct. 2024 sur Expedia
This property is not "wonderful" as described. Desk clerk could not speak or understand English. The corners of the flooring in my room turned up and caught my feet and socks when I walked. Room smelled. This is a motel and not a hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2024 par Lindy, Gestion de l’hôtel
We apologize for not exceeding your expectations. We hope you give us another opportunity in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2024 sur Expedia
Really appreciated the fact that it was clean and soo comfortable. Thanks so much! It was great not to have to stress during the hurricane Milton evacuation!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Lindy, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the positive feedback. We hope to see you again soon.
2 sur 5
par un voyageur de Crestview Fl

Publié le 22 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Lindy, Gestion de l’hôtel
We apologize for not exceeding your expectations. We hope you give us another opportunity to serve you in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Lindy, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the awesome review. We hope to see you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Lindy, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our property. We hope to see you again soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Lindy, Gestion de l’hôtel
We apologize for not exceeding your expectations. We hope you give us another opportunity in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2024 par Lindy, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the awesome feedback! We hope to see you again soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 oct. 2024 sur Expedia
I love Quality inn they bed be soft it be clean they nice I love it
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par Lindy, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our property.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 oct. 2024 sur Expedia
Night staff was delightful. Room was much nicer than the usual budget motel. There was a surprise $30 fee for the dog. That's not "pet friendly". That's "pet tolerant" and inaccurate listing in Expedia. The toilet was broken.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par Lindy, Gestion de l’hôtel
PetsPets allowed for an extra charge of USD 30 per pet, per nightService animals are welcome, and are exempt from feesWelcoming dogs and cats onlyPet policy on Expedia.com
2 sur 5
par un voyageur de Sun Valley

Publié le 17 oct. 2024 sur Expedia
Kind of a dump. Poorly maintained. The outside is nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par Lindy, Gestion de l’hôtel
We apologize for not exceeding your expectations. We hope you give us another opportunity to serve you in the future.