Note fondée sur 382 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par Norbert

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 juill. 2015 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur de EDINA

Publié le 10 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2024 par Teri, Gestion de l’hôtel
Thank you for your business. We hope you enjoyed your stay and we hope to see you again soon! Have a great weekend!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Teri, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us. We appreciate your business and your feedback. Have a great day!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Teri, Gestion de l’hôtel
Thank you for your business! We appreciate you!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Teri, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We hope to see you again in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Teri, Gestion de l’hôtel
Thank you!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 sept. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2024 sur Hotels
Would give the property about a C rating. Beds are way too firm and very uncomfortable. Shampoo and conditioner bottles are extremely tiny. First floor room was extremely loud as the front desk. Workers were yelling at 6 AM in the morning parking a bit awkward pool was closed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Teri, Gestion de l’hôtel
Monte, thank you for your recent stay with us and your feedback. I apologize for the issues you experienced while staying with us. In regards to the mattresses and shampoo/conditioner, since we are a Choice property we have to go by Choice standards. We will soon be upgrading to the bulk amenity bottles. I also want to apologize our front desk team was loud. I will bring this to their attention so it is not an issue moving forward. Again, we appreciate your business and thank you for bringing these issues to my attention. Have a great day.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
N/A
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Mary, Gestion de l’hôtel
We are so glad that you enjoyed your most recent stay with us here in Quincy IL, We appreciate your business with us and we hope to see you again soon. Have a blessed day/night.
5 sur 5
par un voyageur

Nice

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
The hotel was great! Will stay here again when passing through.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par mary , Gestion de l’hôtel
We are so glad that you enjoyed your most recent stay with us here in Quincy IL, We appreciate your business with us and we hope to see you again soon. Have a blessed day/night.