Note fondée sur 639 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
Le personnel a été très sympathique et la chambre était convenable mais j'ai trouvé l'hôtel très bruyant. Le petit-déjeuner était très correct, quand la machine à pancakes voulait bien fonctionner...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Rhea, Guest Relations Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Remy,Thank you for your 4-star review. We’re pleased to hear that you found our staff very friendly and your room acceptable. We apologize for the noise issues you experienced and the inconsistency with the pancake machine. Your feedback is important, and we will address these concerns to improve our guest experience.We hope to have the opportunity to welcome you back for a more comfortable stay.
par un voyageur
Publié le 9 juin 2024 sur Expedia
Super! merci
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2024 par Brian Ramos, Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your fantastic review, Jennifer!We're thrilled to hear that you had a great stay with us.We look forward to welcoming you back again soon!
par un voyageur
Publié le 6 juin 2024 sur Expedia
Facilité d’accès, hall d’entrée extra clean, déjeuner très bien et personnel accueillant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2024 par Brian Ramos, Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your fantastic and detailed review, Yves!We're thrilled to hear that you found our staff welcoming and our hotel easily accessible. It's also wonderful to know that you appreciated the cleanliness of our entrance hall and enjoyed our complimentary hot breakfast buffet.We look forward to welcoming you back for another great stay in the future!
par un voyageur
Publié le 22 mai 2024 sur Expedia
Good location for travel by car
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2024 par Vanessa Buchanan, Guest Relations Coordinator, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review, Michel!We are thrilled to hear that our hotel exceeded your expectations during your visit to Quispamsis. Our commitment is to provide a convenient and warm atmosphere for all our guests.We are looking forward to welcoming you back soon.
par un voyageur
Publié le 2 mai 2024 sur Expedia
Tellement bien!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2024 par Vanessa Buchanan, Guest Relations Coordinator, Gestion de l’hôtel
Bonne journée, Danielle !Merci d’avoir pris le temps de partager votre expérience avec nous.Nous sommes ravis d’apprendre que vous avez apprécié notre hôtel et qu’il vous a si bien servi pendant votre séjour. Il est important pour nous d’offrir à nos clients une gamme d’installations dont ils peuvent profiter, et nous sommes ravis qu’ils aient amélioré votre expérience.Nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau bientôt.
par un voyageur
Publié le 27 avr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2024 par Sabine Antigua, Guest Relations Coordinator, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a rating, Velma!We're so pleased that you had such an excellent time at our hotel overall!We look forward to the opportunity to welcome you back soon for an even more exceptional stay.
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2023 par Rhea McKnight, Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Good morning, Michel,Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to leave a perfect rating. We truly appreciate your support and feedback. We are pleased to see that you had an enjoyable stay with us, and we hope to continue providing you with exceptional service in the future. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to hosting you again whenever you return to the area.Sincerely,Rhea McKnight Guest Relations ManagerQuality Inn & Suites Amsterdam
par un voyageur
Publié le 25 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2023 par Rhea McKnight, Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Eric,Thank you for choosing our hotel for your recent stay and for your feedback. We do apologize for any issues with your recent stay. If you have any insights or suggestions to share about your experience, please don't hesitate to let us know. We value your input and hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future.Sincerely,Rhea McKnight Guest Relations ManagerQuality Inn & Suites Amsterdam
par un voyageur
Publié le 9 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2023 par Rhea McKnight, Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Geneviève,Thank you for taking the time to share your review. We are glad that you had a positive experience during your stay with us. We hope to have the pleasure of hosting you again in the future for another enjoyable stay.Sincerely,Rhea McKnight Guest Relations ManagerQuality Inn & Suites Amsterdam
par un voyageur
Publié le 5 juill. 2023 sur Expedia
Propre et confortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juill. 2023 par Rhea McKnight, Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Merci Carole d'avoir pris le temps de nous laisser un avis positif. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez trouvé notre hôtel propre et confortable pendant votre séjour. Le maintien d'un haut niveau de propreté est important pour nous, et nous nous efforçons de fournir un environnement confortable et agréable à nos clients. Vos commentaires sont grandement appréciés et nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau à l'avenir pour un autre séjour agréable.