Note fondée sur 32 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juin 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2022 par RIINA, Gestion de l’hôtel
Molte grazie per averci lasciato questa ottima recensione.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 avr. 2019 sur Expedia
Not expensive so good value for money. Big rooms. Low quality breakfast
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 avr. 2019 sur Expedia
5 sur 5
par Raymond de Québec

Romantique

Publié le 22 sept. 2014 sur Hotels
Accueil très sympathique. Aide pour transporter les bagages. Difficile à trouver, mais ça vaut la peine.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 avr. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur de Vancouver

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 avr. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 juill. 2023 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mai 2023 sur Expedia
The property is in an amazing town with much history. The biggest problem is access. We made reservations five months before we arrived and at that time we requested a room on a lower floor, knowing the topography of the town and that some rooms had many steps. My wife and I are not kids but when we arrived, after not being met at the train station as promised we had to carry our bags up about 75-100 steps to our room. The room was large was and clean and after several attempts at resetting the WiFi, we settled in. The hotel appears empty but we could not change rooms. We we’re definitely the only guests left, upon checking out. I would not recommend unless you were guaranteed a room on a lower floor especially if stairs are an issue.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mai 2023 par roberta, Gestion de l’hôtel
good morning very kind sign Jeremy thanks for your review, as regards the transport as promised I had sent you an email where I explained the reason for the no-show (car breakdown).The steps are 40 to be exact, when I welcomed you at the reception I also asked that we would have climbed the suitcases but she refused.Best regardsRoberta
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 nov. 2022 sur Expedia
struttura in zona comoda. non c'è stata la possibilità di fare colazione neanche a pagamento. camera un po' umida, ma spaziosa ed elegante.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 oct. 2022 sur Expedia
Great place with friendly, helpful staff.