Note fondée sur 34 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
Rooms are full of dust and very dirty. They are not as shown in the pictures. I dont recommend this place at all
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par sk, Gestion de l’hôtel
Dear Guest sorry for inconvenience if you get very bad dusty room we sorry but rooms are same in picture no any changes
par un voyageur
Publié le 9 juin 2024 sur Hotels
Hotel doesn’t have in house restaurant
par un voyageur
Publié le 12 mai 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 21 déc. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 18 déc. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 1 juin 2019 sur Expedia
Charged for ac room but ac is not working.not worth for even one star
par un voyageur
Publié le 10 déc. 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2019 par Swaroop, Gestion de l’hôtel
Dear Guest Thank You So Much For Your Valuable Feedback .... Om Sai Ram
par un voyageur
Publié le 10 déc. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2019 par Swaroop, Gestion de l’hôtel
Dear Guest Thank you So Much For Your Valuable Feedback ..... Om Sai Ram
par un voyageur
Publié le 26 nov. 2018 sur Expedia
Nice place for a short stay restaurant needs updation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 nov. 2018 par Swaroop, Gestion de l’hôtel
Dear Guest Thank You So Much For Your Valuable Feedback and Rating .... Om Sai Ram
par un voyageur
Two double Beds means 1 double Bed + 1 single Bed
Publié le 8 oct. 2018 sur Expedia
Pour : The intelligence of Hotel managing director.
As per expedia the room I requested( paid) for 2 double beds, but hotel provided 1 double bed and 1 single bed. I was told by hotel Managing director that they are correct and providing correct room, the problem is with Expedia who published wrong information. The MD suggested me to talk to expedia and raise concern with them and not ready to provide any explanation of wrong room description( as per them). He was in a position that , it is completely customer response to identify proper room and have any concerns then it is wrongly published by expedia. Totally amazed with intelligence of hotel staff to prove that "2 Double beds = 1 Double bed + 1 Single bed".
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 nov. 2018 par swaroop, Gestion de l’hôtel
Dear Guest Thanks For Your Feedback and Rating and We clear that its not our mistake after your review they change all wrong mention points so i would like to thanks you ... Om Sai Ram